skylinepower Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Hei Hadde en video samtale på msn for rundt ei mnd sia. Husker hun ene sa noe, vet ike hva hun sa, men var viktig.. Noen som vet om det går an og finne tilbake slike klipp? Evt program som kan fikse det evt gjøre til at det blir lagret i fremtiden? Usikker hvor den skulle postes, men siden msn går over nettet så la jeg det her Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) Så vidt jeg erfart må du lagre lydklippet når det blir sendt til deg. Når personen sender deg et lydklipp kan du velge om du vil spille av eller lagre det. Det kommer uansett ikke opp i samtaloggen, men hvis du lagrer det kan du spille det av som en vanlig .mp3 fil. Hvis du bare velger å spille av, blir det lagret til du lukker samtalevinduet. Edit: Så jeg tror ikke det er noen lettvinte måter å finne tilbake til det lydklippet, desverre. Endret 11. juli 2008 av -Jungeldyret Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 11. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2008 vi hadde en video samtale, og der er dte med lyd, den lyden skulle jeg gjerne hatt Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Noen som vet om program slik at man kan "filme" eller kopiere en videosamtale ? Er koselige minner med videosamtale synes jeg :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå