Gå til innhold

ITavisen er noe ensformig?

Anbefalte innlegg

Har sett at mange oppfatter ITavisen som en "fan boy"-avis for Apple, men har ikke brydd meg så mye om det. Syntes folk ganske lett kristiserer for småting, og selv om det ofte er Appel-nyheter og mange positive omtaler av Apple-produker har jeg ikke reagert spesielt. Nå i det siste så virker det som om nettsiden bare skriver om iPhone. Måtte reagere litt da jeg så at fire av de fem øverste artikklene på forsiden handlet om iPhone. Litt drøyt spør du meg. Se bilde under:

post-7242-1215769146_thumb.jpg

Endret av Nuffern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig har jeg mistet respekten for ITavisen for lenge siden, da de som regel bare har latterlige artikler fulle av faktafeil, eller artikler som de har tatt fra andre mindre kjente sider uten å oppgi dem som kilde. Og ikke MINST de fjortissene som driver og krangler i ett banka kjør i kommentator feltet. Nei vet du hva... Hardware.no <3

Lenke til kommentar

Jeg er enig i at ITavisen ikke er kvalitetens høyborg, men det er en av veldig mange sider jeg går gjennom hver dag for å sope med meg nyheter. HW er klart det beste, men også her syntes jeg kvaliteten ofte varierer. Les f.eks. "testen" av Opera 9.5, så skjønnere dere sikkert hva jeg mener.

Uansett, håper aldri jeg får se samme ensidighet her på HW som på ITavisen. Enten det gjelder Apple eller andre produsenter.

Endret av Nuffern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...