Joachim_F Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 I det åpne actioneventyret Ride to Hell får vi kjøre tung motorsykkel på sekstitallet. Les mer Lenke til kommentar
serf Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 bra at det kommer spill som satser på tohjulinger, er for lite av de der ute. Hadde vært fett om det kom et spill som f.eks gode gamle roadrash. Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Easy rider i spillform? Ja takk! At utviklerne har erfaring med GTA-serien er heller ingen uting.. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 heh, første spillet jeg kom til å tenke på var ett hvor en kunne drive å feste på våpen og annet på 60-talls-klassikerne, for så å gå fullstendig bananas enten i single eller multiplayer. kommer ikke på navnet akkurat nå, men husker en kompis hadde en lei tedens til å kjøre rundt i en buss med fire lasere når vi spilte oppfølgeren på lan. den bussen fikk navnet star wars bussen for laserne lignet på avfyringsmønsteret til en x-wing Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 heh, første spillet jeg kom til å tenke på var ett hvor en kunne drive å feste på våpen og annet på 60-talls-klassikerne, for så å gå fullstendig bananas enten i single eller multiplayer. kommer ikke på navnet akkurat nå, men husker en kompis hadde en lei tedens til å kjøre rundt i en buss med fire lasere når vi spilte oppfølgeren på lan. den bussen fikk navnet star wars bussen for laserne lignet på avfyringsmønsteret til en x-wing Kan det være dette spillet du tenker på? http://en.wikipedia.org/wiki/Interstate_'76 Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Bare det ikke blir kun kjoering - men ogsaa skyting og annet action - saa er jeg mer enn med! Lenke til kommentar
Bango Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Det står det kommer til next gen consoles and pc, er ikke det også i 2009 det kommer ny xbox? Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) Glede-seg-till. Selvsagt for tidlig og si om det blir bra. Men utviklerne har hvertfall rett erfaring, så er optimistisk. Håper de får med ordentlig musikk også da. Ett slikt spill bør jo kunne invitere till ett skikkelig soundtrack. @ maypenray: Blir veldig overasket om det blir realitet. bra at det kommer spill som satser på tohjulinger, er for lite av de der ute. Hadde vært fett om det kom et spill som f.eks gode gamle roadrash. det var det spillet jeg tenkte på også. Brukte mange timer med det ja Endret 11. juli 2008 av Ördög Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Road Rash Håper det kommer nytt road rash snart Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Hey dette hørtes kult ut! Dette kommer nok til å bli et spill som kommer til provosere! Får nok sikkert temmelig høy aldersgrense. Blir sikkert forbudt noen steder også... Ihvertfall i Australia! ^^ Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Så blir som Driver? Mulighet til å gå ut av kjøretøyet, men mest mulig kjøring? Lenke til kommentar
Plank Plank Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Håper dette blir bra... Minner meg om Interstate 76, og det var jo RÅTT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg