Theo343 Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) da regner jeg med at 4650 skal sloss mot 9600gt siden begge har 256bit minnekontroller. "?!" nVIDIA kommer også med nye mid-end og low-end kort i 200-serien med 55nm prosess i oktober, så det blir vel å konkurrere mot de. Blir spennende å se produkter og priser på dette, synd det er så lenge til for jeg tror ikke det skader de dyrere kortene om vi får flere valg tidligere. Og siden vi snakker om 55nm så er det vel heller ikke snakk om at de må bygge opp lagre av "dårligere kjerner" som selges med lavere specs. Hvorvidt de kan kjøre 65 og 55nm prosess samtidig hos TSMC vet jeg ikke, men ville tro det var mulig. Endret 14. juli 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 TSMC har nok mange produksjonslinjer og dermed mulighet til å lage 65nm og 55nm samtidig. De bygger nok om en produksjonslinje av gangen slik at det blir stadig færre 65nm og flere 55nm. Det skulle ikke forundre meg om de har en forsøkslinje med 45nm i gang også. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Det skulle ikke forundre meg om de har en forsøkslinje med 45nm i gang også. TSMC går rett til optisk krympet 45nm, det vil si 40nm. Tipper vi ser produkter på 40nm i Q1 2009. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå