Bakke Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Tarantino tilbyr fire studioer å finansiere sitt siste prosjekt, itillegg til at han vurderer å dra Brad Pitt inn i filmen. Les mer Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Hmm.. Kombinasjonen Tarantino og Pitt kan bli spennende.. Pitt har jo vist i mange filmer at han er en habil skuespiller.. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Pitt eier, det er helt klart, men jeg lurer på om penger er i det hele tatt noe problem for Tarantino her, fordi det blir hvertfall ikke billig om Pitt blir med, kanskje derfor han prøver å få en del andre til å hjelpe med finansieringen. Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Er mulig Pitt lar seg overtale til å ta dårligere betalt. Hvis Tarantino er en han virkelig ønsker å jobbe med så tror jeg fint han kunne gjort det. Finnes jo tilfeller hvor store skuespillere har vært med på filmer omtrent gratis. Det hele kommer vel an på budsjettet til filmen, egentlig. Uansett, håper det blir noe av Lenke til kommentar
athorb Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Virker som det handler mer om å lage god film enn penger for Pitt om dagen. Blant annet finansierer han oppholdet sitt og kjører egen bil under innspillingen av Malick's Tree of Life. Får ikke så mye betalt for filmen ellers, tenker jeg. Beundringsverdig av en stor stjerne som han, men det er jo ikke sånn at han ikke har nok penger fra før. I alle fall tenker jeg at han blir med uansett budsjett på Inglorious Bastards, hvis han liker prosjektet. Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Det er akkurat slike ting som skiller klasseskuespillere fra folk som tror de er noe.. Hovmod står for fall.. Bra at Pitt er mer opptatt av kunsten enn penga.. Men det er klart om han er med i en stor studiofinansiert produksjon så er det selvsagt ok å kreve litt flere dollars. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2008 Bradd Pitt har talent og vett i skallen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg