JimRamse Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Dagens episode var kul, men neste ser enda bedre ut Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Dagens var virkelig uberbra. Viste det var Andy som kom til å redde Sam på en eller annen random måte. Så for meg at dette kunne være siste episoden til Daphne og at Benedict var den som kom til å drepe henne på grunn av Maryann. Gøy å endelig se nåtidnes Godric, virker enda mer badass enn i viking-tida nå. Lenke til kommentar
ockallis Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Min favoritt sålangt i sesongen. Altformange høydepunkter stappet i en episode! Neste episode kunne vært en sesongfinale, for det føles som om de legger opp til et superklimaks med diverse showdowns og cliffhangere som det suser etter! Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Fikk gåsehud på slutten. alt var så bra. gleder meg til neste episode Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Skummelt nok, er ikke neste episode en sesongfinale. Det er 12 episoder denne sesongen, så da gjenstår 4 etter neste episode. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Hoho, epic slutt, klarer ikke å vente til neste episode, men desverre har jeg ikke noe valg. BLARGH! Hater å følge med på serier ''in progress''. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Bare jeg som synes vampyrdama til Bill og kona til han vampyrhateren er syyyykt fine? Damn Endret 5. august 2009 av Tmz Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Jeg henger litt på etterskudd i serien. Nå var jeg nettopp ferdig med episode 9 av sesong 1. Jeg må si det virkelig tok seg opp igjen etter nedturen i episode 3-5. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Bare jeg som synes vampyrdama til Bill og kona til han vampyrhateren er syyyykt fine? Damn Kona til vampyrhateren er latterlig toight, vampyrdama til Bill derimot, hun synres jeg ikke var noe spesielt. Da tar jeg heller redhead-trainien til Bill. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Haha enig i at Tara(vampyr-avkommet til Bill) er pen. En av de grunnene til at jeg synes hun passer med den drittunge-oppførselen hun har. Lenke til kommentar
ockallis Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Du mener Jessica? Tara er vel hun svarte? Men oh yes, I wish I was Hoyt! hehe.. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Jessica ja, veit ikke hvorfor jeg skrev Tara... Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Gleder meg til å se hvordan det går med Jason, som plutselig er i deep shit med Fellowship of the Sun, og han har jo heller ikke noe perleforhold med vampyrene. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Jason ble jo skutt... Av Sarah, jeg klarer nesten ikke vente får jeg lurer på hva i helvete som er greia der. Håper han ikke dør, digger jason =p Synes dette var den beste episoden hitil, skjedde så mye forskjellig at det kommer til å bli pain å vente til neste episode:P Edit: lol jeg er dummere en dummest, selvfølgelig hun setter jo troen over alt, og når hun får vite at jason er en "foræder" er det ikke rart hun reagerte slik, ordner seg nok though.. håper jeg Endret 7. august 2009 av Tmz Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Stakkar enkle Jason. Er jo ikke så lett for han å skjønne så mye når han ikke vet at søstera er fanget Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Hehe, synes Jason alltid er den som blir utsatt for noe og alltid ikke vet hva som pågår. Som i første sesongen når han kjærsten til Arlene drepte kjærsten hans og alle de andre.. Lenke til kommentar
trudel Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Håper Jason ikke dør, og hun der som skapte Bill går meg på nervene. Gleder meg til Evan Rachel Wood dukker opp, føler hun har perfekt utseende til å spille vampyr synes jeg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Jason dør ikke. Han er for viktig for serien. (Dette sier jeg uten å ha lest spoilere eller bøkene så er mulig jeg tar feil. Er bare hva jeg tror.) Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Tror egentlig ikke det jeg heller, om det skjer så er det noe jeg misliker STERKT. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Når kommer egentlig den nye episoden? Står på IMDB at den kommer 9. august, og nå det snart midnatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå