JimRamse Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Litt kult med tilbakeblikk av Eric. Klarer ikke å la vær å ikke like den karaktern. Han er mektig og han er til tider veldig creepy. Ble en del svensk der og. Beste scenen fra hele serien ja. Genialt tilbakeblikk. At en 1000 år gammel vampyr også sier at han er den råeste han har sett til å sloss og derfor vil forvandle han sier vel litt om hva som skjuler seg i Eric hvis han først blir skikkelig forbanna. Det som er så kult med han er at han omtrent helt frem til nå har vært helt rolig. Håper på noen fete kampscener enten mellom han og noen andre Vampyrer eller Fellowship of The Sun rimelig snart. Favoritt karakteren i serien for min del, det er han helt klart :-) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 GIkk muligens glipp av noe, men 1000 år? Ble det sagt? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 GIkk muligens glipp av noe, men 1000 år? Ble det sagt? Eric er 1000 år, det har blitt sagt før i serien. De sier her at Godric er 2000 år. Er ett enkelt regnestykke ut fra informasjonen å se at Godric mao var ca 1000 år når han "lagde" Eric. Promo for neste episode. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Crap Takker Jim. Var ikke matten som var problemet. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Å Bill er bare rundt 180 år. Han er født i 1835 ifølge serien(mens boka sier noen år seinere mener jeg). For å legge til litt informasjon om Bill og. Lenke til kommentar
arctcmnks Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Men.. Folk var mye mindre før, riktig? Hvorfor er da en 1000 år gammel "mann" så stor. Doesn't make any sense! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Jeg tror du burde høre mindre på de andre guttene i gata. Dessuten er jo Eric en svensk viking, og de er alltid beskrevet som enten store og sterke(evt. en blanding og sånt).. Lenke til kommentar
robinrunar Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Men.. Folk var mye mindre før, riktig? Hvorfor er da en 1000 år gammel "mann" så stor. Doesn't make any sense! Doesn't make any sense? Klart det gjør det.. Vet du hvor svære vikingene for 1000 år siden var eller? Skandinaviske menn var noen av de mest fryktede menneskene i verden jo.. Makes perfect sense spør du meg..! Ekte svære skandinavere! thats the way it is.. noe som gjør han til den råe vampyren han er! Nå sier jeg ikke han han var viking.. det sies det ikke noe om.. men virket litt sånn på den flash backen.. Vet ikke om noen av dere har sett filmen "Pathfinder" jeg? Der blir ihvertfall vikingene vist fram som sværinger! legger ved et bilde! Lenke til kommentar
arctcmnks Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Dudes. Jeg var virkelig ikke 100% seriøs. Lenke til kommentar
robinrunar Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Dudes. Jeg var virkelig ikke 100% seriøs. Særlig:P Lenke til kommentar
arctcmnks Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 jeg sa at jeg ikke var 100% seriøs. Bare bortimot 30. Folk var mindre før. Men jeg skjønner at de ikke kan caste en halvdverg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Vel. Nå var ikke folk så små for 1000 år siden heller da... Og som det alltid har gjort, så fantes det også på den tiden mennesker som var større enn normalen. Lenke til kommentar
ockallis Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Det jeg synes var genialt med Erics tilbakeblikk, var at alle snakket svensk!!! Jeg tror jeg smilte gjennom hele den sekvensen der! hehe Genial serie Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Det jeg synes var genialt med Erics tilbakeblikk, var at alle snakket svensk!!! Jeg tror jeg smilte gjennom hele den sekvensen der! heheGenial serie Seconded. Skummet meg greit gjennom hele serien på en uke, ble akkurat ferdig til den siste episoden som kom ut :'D Eric er desidert den kuleste vampyren i serien, håper det blir litt opprør mellom vampyrene så Eric kan gutte noen vampyrer jeg irriterer meg over. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Hvilken dag er det episodene kommer ut på? Oppdaget plutselig at episode 5 lå ute og tydeligvis hadde vært ute et par dager.. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Den er til nedlasting natt til mandag Lenke til kommentar
robinrunar Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Det jeg synes var genialt med Erics tilbakeblikk, var at alle snakket svensk!!! Jeg tror jeg smilte gjennom hele den sekvensen der! heheGenial serie <Enig! Lenke til kommentar
ockallis Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Her er en trailer for resten av sesongen, vist på årets ComicCon! =) Beware of Spoilers! =) Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Satan, dette kommer til å bli bra Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Ser spennende ut, denne sesongen er virkelig mye bedre enn den første. Noen andre enn meg som kommer til å gå til innkjøp av dette? http://store.hbo.com/detail.php?p=105736&a...blood_tru-blood Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå