Gå til innhold

True Blood - Alle sesonger (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva var de kloremerkene på slutten?

trodde man døde hvis man ble klort?

 

 

Vi fikk jo vite hva de var. Når du blir klort skulle du bli svakere og svakere av giften, helt til du ikke kunne forsvare deg. Da kom "dragen" tilbake for å ta deg. Det forklarer allikevel ikke hvorfor hu på slutten hadde kloremerker på ryggen, for hu var jo på føttene og så helt frisk ut..

 

Lenke til kommentar

Hva var de kloremerkene på slutten?

trodde man døde hvis man ble klort?

 

 

Vi fikk jo vite hva de var. Når du blir klort skulle du bli svakere og svakere av giften, helt til du ikke kunne forsvare deg. Da kom "dragen" tilbake for å ta deg. Det forklarer allikevel ikke hvorfor hu på slutten hadde kloremerker på ryggen, for hu var jo på føttene og så helt frisk ut..

 

 

 

trur vi får se mer til dragen i neste episode for å si det sånn. hun blir sikkert svakere i vannet og BANG BANG BANG. begge blir angripet.

 

 

gleder meg vilt til neste episode :p

Endret av morgan_kane
Lenke til kommentar

True Blood eier vilt ;)

 

 

 

Hmm dama er helt klart ondsinnet, fikk følelsen av at hun var dragen også, blir spennende neste episode.

 

Skjønner meg ikke på Sam heller ... han burde ha mye mer å vise til enn hva vi hittill har sett. Hittill vet vi kun at han kan forvandle seg til en hund ... hvorfor har han ikke vært rundt verden og sanket mange flere modeller enn en hund. Finnes mye sterke dyr der ute. Bjørner, løver osv.

 

Kanskje Sam kommer i kontakt med "dragen" og skifter til det samme, også blir det en heftig fight ;)

 

 

 

## tekst satt i spoilertekst av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Tror arr-dama er kentaturen (eller hva det nå heter).

 

Mye sex i serien om dagen :p Nesten så jeg føler jeg må se den alene hehe.

 

Kentaur (kryssning mellom hest og menneske)? Har jeg gått glipp av no, eller mente du no anna siden du var usikker? :p

 

Genial ep. som vanlig ;)

 

 

IMO er kanskje Daisy/arrdama, grisen.

 

Endret av Ciffen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...