morgan_kane Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Dritbra episode idag!! spenning og greier. gleder meg til neste episode Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Hva var de kloremerkene på slutten? trodde man døde hvis man ble klort? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Denne serien blir bare bedre, og bedre for de to siste episodene har vært kjempe bra. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Fanastisk serie, som jeg fikk øynene opp for kun for 4 dager siden, men har allerede fått sett alle episodene som er kommet ut. Flere sjarmerende karakterer, må si jeg nesten savner Renè/Drew Marshall litt, pga hans Cajun-dialekt. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Hva var de kloremerkene på slutten? trodde man døde hvis man ble klort? Vi fikk jo vite hva de var. Når du blir klort skulle du bli svakere og svakere av giften, helt til du ikke kunne forsvare deg. Da kom "dragen" tilbake for å ta deg. Det forklarer allikevel ikke hvorfor hu på slutten hadde kloremerker på ryggen, for hu var jo på føttene og så helt frisk ut.. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) Hva var de kloremerkene på slutten? trodde man døde hvis man ble klort? Vi fikk jo vite hva de var. Når du blir klort skulle du bli svakere og svakere av giften, helt til du ikke kunne forsvare deg. Da kom "dragen" tilbake for å ta deg. Det forklarer allikevel ikke hvorfor hu på slutten hadde kloremerker på ryggen, for hu var jo på føttene og så helt frisk ut.. trur vi får se mer til dragen i neste episode for å si det sånn. hun blir sikkert svakere i vannet og BANG BANG BANG. begge blir angripet. gleder meg vilt til neste episode Endret 1. juli 2009 av morgan_kane Lenke til kommentar
darknesss Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Kanskje hu dama er dragen? Det hadde vært en kul vri ihvertfall Gleder meg også til neste episode Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 E det ikke episode idag? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Den kommer nok ikke før på søndag! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg vedder på at hun damen som hoppet uti vannet er ondsinnet på en eller annen måte. Kanskje en "minion" av dragen? Som har blitt hypnotisert eller noe? Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) True Blood eier vilt Hmm dama er helt klart ondsinnet, fikk følelsen av at hun var dragen også, blir spennende neste episode. Skjønner meg ikke på Sam heller ... han burde ha mye mer å vise til enn hva vi hittill har sett. Hittill vet vi kun at han kan forvandle seg til en hund ... hvorfor har han ikke vært rundt verden og sanket mange flere modeller enn en hund. Finnes mye sterke dyr der ute. Bjørner, løver osv. Kanskje Sam kommer i kontakt med "dragen" og skifter til det samme, også blir det en heftig fight ## tekst satt i spoilertekst av ilpostino ## Endret 9. juli 2009 av ilpostino Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 jeg har redigert en post og satt noe tekst som spoilertekst. trådstarter bør vurdere å innføre en regel om dette i førsteposten. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Digga dagens, påtide at Andy mista skiltet. Digger den karaktern når han er drita. Ganske åpenbart at Eric og Co vs Fellowship of the Sun er mye av plottet framover nå. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Tror arr-dama er kentaturen (eller hva det nå heter). Mye sex i serien om dagen Nesten så jeg føler jeg må se den alene hehe. Lenke til kommentar
hottentott52 Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Tror arr-dama er kentaturen (eller hva det nå heter). Mye sex i serien om dagen Nesten så jeg føler jeg må se den alene hehe. Kentaur (kryssning mellom hest og menneske)? Har jeg gått glipp av no, eller mente du no anna siden du var usikker? Genial ep. som vanlig IMO er kanskje Daisy/arrdama, grisen. Endret 13. juli 2009 av Ciffen Lenke til kommentar
mushi Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Mente oksetingen, men god teori Lenke til kommentar
Northland Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Er episode 3 i sesong 2 den siste som kom ut eller? Edit: Nevermind. Så det var kommet episode 4 også! Endret 13. juli 2009 av DarkerGlow Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Sesong 2 bedre en sesong 1? Aldri sett en så dårlig serie i mitt liv, og skuespillere som var tragiske. Så s1 fordi jeg har sett alt annet. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Er vel opplagt at Maryanne er kentauren. Eller skapningen som angrep Sookie. Fikk litt noia av Eric i huset til Lafayette. Eric er en fyr jeg virkelig ikke ville hatt som fiende. Endret 13. juli 2009 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Underdog78 Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Hvis du gjorde litt research ville du visst at Maryann e en Maenad Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Litt kult med tilbakeblikk av Eric. Klarer ikke å la vær å ikke like den karaktern. Han er mektig og han er til tider veldig creepy. Ble en del svensk der og. Var vel mer en oppladningsepisode dette. Spesielt vampyrene mot Fellowship of The Sun. Begge sider er forberedt på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå