Gå til innhold

True Blood - Alle sesonger (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Såså pus. Rolig nå.

 

Eg har sett sesongstarten faktisk, så nå er det på tide å puste. Har ikke sagt noe som helst om at sesongstarten var dårlig e.l.

 

Du er en hissig person her inne Mahavisnu.

 

Ser mange serier som eg ikke nødvendigvis elsker, men følger med fordi eg er litt nysgjerrig.

 

Det med H&A var ikke en hentydning til at det er bedre. Overhodet ikke.

 

Ser du ikke hva som er bra med denne serien enda har du problemer nesten, eller en veldig veldig dårlig tolmodighet.

 

Interessant at din smak er den eneste rette forøvrig.

Endret av Cuneax
Lenke til kommentar

Har aldri sagt det, men du vet det er unødvendig å komme med sånne kommentarer. Greit du kan si den er svak evt. dårlig, det respekterer men sånn kommentar som det var nesten tåpelig. Begrunn svarene din fremfor å komme slikt som det, dette er trossalt et diskusjonsforum hvor det kan være greit å begrunne hvorfor.

________________________________________________

 

Nå er sesongstarten sett. Likte virkelig at vi endelig fikk se bakomhistorien til Sam og Maryann, lurte alltid på hvorfor Sam var så redd nærmest for henne i forrige sesong. Det at vi fikk se en helt "ny" Lafayette var også veldig bra. Fant det greiene med at Andy var drita til å være en liten komik på sida.

 

Forresten hvis noen her liker Lost. Så er hun som spiller Arlene(hu rødhåra) kona til Michael Emeson fra Lost, og spilte moren til karaktern hans.

Lenke til kommentar
Begrunn svarene din fremfor å komme slikt som det, dette er trossalt et diskusjonsforum hvor det kan være greit å begrunne hvorfor.

 

Først får du ordne opp hos deg selv før du tar andre. H&A var en vits. Ikke noe annet.

 

Og du begrunner jo ikke hvorfor eg må ha dårlig tolmodighet eller kaffor eg har problemer. Men nok om det her. Ingenting å fyke til himmels for. Er lov å telle til ti.

Lenke til kommentar

Digger denne serien! Alt Alan Ball berører er helt gull! =)

Har sett SFU, American Beauty, Towelhead, og nå denne unike serien!

Sesong 2 startet helt rått med å knytte opp løse tråder fra forrige sesong, og introdusere oss med et nytt plot.

Liker også at de ser litt bort fra bøkene. (selv om at det er mange som har klaget på akkurat dette)

Endret av OCKi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...