JimRamse Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 http://www.youtube.com/watch?v=z0fcO2_1c60&feature=player_embedded 1 Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 http://www.youtube.com/watch?v=hNV3LL2TQ5k Lenke til kommentar
mushi Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Ser bra ut! Synes denne sesongen har vært veldig bra foreløbig. Overraskende! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 (endret) Bedre enn forrige. Men redd det er for åpenbart hva som skjer. Russell vil dø. Roman vil dø. "Barnedrapet" i en av de forrige episodene var litt kult. Endret 15. juli 2012 av Maury Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Kanskje en interesant vending at Russel drepte Roman alikevel? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Liker sesongen veldig godt så langt. Smoke-monster greiene er litt overkill, som om noen i skribent-rommet har røykt litt for mye (yes, wordplay). Mangler litt badass-Eric, men regner med det kommer ila sesongen. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Aiai, hadde nesten glemt av denne tråden men må si at sesongens episoder hitil har levert Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Det var et tomt innlegg ja bunky. Denis O`Hare forsetter å være noe av det beste med True Blood. Synd han sikkert er endelig ute for godt iløpet av de neste episodene. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Ekkel, ABSURD, irriterende, sjokkerende, provoserende, opphissende og tankevekkende (familieslakt som underholdning? Was?) Rett og slett en fantastisk episode, sett bort fra hele Sookie-tullet. Og dette her? Haha, herlig absurd Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Kan jo rette en takk til dagbladet for å spoile dagens episode med å putte Lilith på forsiden av nettutgaven. Takk skal dere faen meg ha. Faens idioter ass... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Anse det som straff for å lese Dagbladet 2 Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Å fy så bra siste episoden var i denne sesongen, men det ble veldig mange løse tråder nå. Fy faen som jeg gleder meg til neste sesong om det blir? 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Blir en ny sesong en gang i juni 2013 ja. Serien gjør det bra i seertallene nok til å holde på minst 2-3 sesonger til. Selv om kanskje folk er lei serien her, så har den ganske lojal fanbase på HBO. 2 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Jeg blir aldri lei. 3 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 For meg var sesongen mye lik fjorårsesongen. Starter oppløftende, for så å bli litt "meh". Er en stund siden denne tonen: "Is there blood in my hair?" 2 Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 For meg var sesongen mye lik fjorårsesongen. Starter oppløftende, for så å bli litt "meh". Er en stund siden denne tonen: http://www.youtube.com/watch?v=n41ze_SUHxI "Is there blood in my hair?" hmm, når du sier det så er jeg enig. Kunne nok trengt litt mer action, men de legger jo opp til at neste sesong skal blir på samme måte nå med Bill som en slags supervampyr. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Husk å få med dere den "hemmelige" slutten av sesong 5 etter rulleteksten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå