syntEltric Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Denne serien er litt tung å svelge. Men ser du den med et åpent sinn så har den absolutt stor underholdningsverdi. HBO er kjent for gjenbruk av skuespillere, men her er det heldigvis mange nye fjes som dukker opp. Selve hovedpersonen, Sookie Stachhouse, er glimrende spilt av Anna Paquin, kjent fra filmen Piano som hun vant Oscar for i en alder av 11 år. For oss Skandinavere er det også morsomt å se Alexander Skarsgård som sjefsvampyr og bareieren, Eric Northman. Bare å gi honør til Alan Ball og HBO som har våget å filmatisere disse bøkene. Men tåler du ikke blod og mellommenneskelige relasjoner bør du holde deg unna Lenke til kommentar
mushi Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Anna Paquin forbinner jeg med Rogue i x-men. Lenke til kommentar
Kongen av Lassa Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Eric er svensk da, dritbra! Han er faktisk sønnen til selveste Stellan Skarsgård! Han har også en glimrende rolle i Generation Kill, men du må like militær/krigs skildringer for å få noe ut av den serien. Hun damen var en shapeshifter, og er sannsynligvis mye mektiger enn Sam. Sam nevnte en gang at han ikke kunne shapeshifte seg til et annet menneske fordi vi er for komplekse, mens slik jeg ser det er hun damen samme dame som stod naken i veien når Tara krasjet bare i en annen form. (Begge hadde en gris) Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Så nettopp siste episode, og ser ut som de har sesong 2 i planene? Endret 8. desember 2008 av aleksanderro Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Ja, rundt samme tid neste år. Serien er kanskje den raskeste serien på HBO i å få en ny sesong da den fikk det etter andre-fjerde episode. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Ah, godt og høre, god underholding! Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 er dette en serie som må sees?? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Elsk eller hat serie.... Så ja. Den bør jo sees for å avgjøre om man elsker eller hater den Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Se første episode, så finner du fort ut om det er en serie for deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Digger denne serien, er fedig med sesong 1 nå. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Kommer sesong 1 på dvd? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Kommer nok før eller siden. Men pleier vel normalt og gå noen måneder før serier kommer på DVD? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 True Blood begynner igjen 14 juni Scene fra sesong 2(spoiler) Jeg vet ikke med dere, men jeg gleder meg ihvertfall Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) er dette en serie som må sees?? Nei. Helt grei. Begynner bra egentlig, men nah. Skal sikkert se sesong 2 og, men det finnes mye der ute som er langt bedre. Edit: Nei faen, jeg tenkte på Moonlight. True Blood er mye mye bedre. Endret 23. april 2009 av Zappy Lenke til kommentar
YaegeR Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 1# dexter 2# True blood 3# the big bang theory 4# how i met your mother 5# californication de beste seriene som har kommet siste årene. og bsg topper soleklart forruten lista, OG supernatural Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg elsker denne serien, og gleder meg MASSE til sesong 2! Lenke til kommentar
Arne Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Veldig tøff serie, ja. Noen som vet dato for sesong 2? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 True Blood begynner igjen 14 juni Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå