JimRamse Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Om dagens episode: Var nydelig å se Eric filleriste Bill litt i dagens episode. Pluss, at Bill også steg litt i kurs for hva han gjorde på slutten av episoden. Trailer for neste ukes episode: http://www.youtube.com/watch?v=VdiBe72f1lQ Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Så Eric måtte bli kjip og uinteressant for at Sookie skulle spre sørstats-beina sine. Jenter altså. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Jeg liker ikke hele denne voodo-baby greien :/ Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Kan de ikke fjerne Tara fra serien ? lei hele dama. Lenke til kommentar
mikaelvr Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Men betyr dette at Jason ikke blir en werepanther? Da blir jeg nødt til å legge opp serien faktisk Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Ett lite klipp til fra neste episode: http://www.youtube.com/watch?v=zwWcfohnTMI Endret 2. august 2011 av JimRamse Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Var å besøkte en del av settet til True Blood når jeg var i California for 2 uker siden. Fantastisk fett Fikk sett Merlotts. Skogen rundt Merlotts hvor de filmer veldig mange av utescenene. Fikk også sett dammen hvor Eric bada her i forrige episode. Merlotts var blitt brukt til en innspilling av en film. Derfor hadde de tatt bort den kjente bekledningen. Huset i bakgrunnen fjerner de med hjelp av en greenscreen under innspillingene. Treet fra første sesong hvor Sookie ser Bill for første gang. Endret 5. august 2011 av Hille 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Promo http://www.youtube.com/watch?v=OqOp3w1nRVM Å Skarsgård på sitt første opptreden på amerikansk talkshow. Ser at han er delvis mediesky her. http://www.youtube.com/watch?v=cyl1fqBESEo Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Åh holy shit for en nice episode Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Embrace the sun! Herlig episode, sesongens beste for min del. Krigen har virkelig starta. Å hva skjer med at Tommy blir kvelt så mye denne sesongen? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Har en følelse av at Tommy kommer til å apeshit bananas snart. Alle rundt ham avviser ham og forteller ham hvor ille han er. That shit is about to burst. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Han kommer til å gå på killingspree utkledd som Sam. Mark my words. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Overraskende hvor fort Tommy ble avslørt, var redd de skulle dra det ut resten av sesongen. Er det sånn at Tommy kan forvandle seg til alle mennesker nå, eller er det bare familiemedlemmer? Selv om jeg liker Jessica håper jeg egentlig hun ender opp med å dø siden de la opp til det. Ikke har hun drukket noe fe-blod heller, med mindre Jason er noe fe. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Er det sånn at Tommy kan forvandle seg til alle mennesker nå, eller er det bare familiemedlemmer? Var vel sånn at en "shapeshifter" som drepte ett familiemedlem etter det kunne forandre seg til hvilket som helst menneske. De ble vel kalt "skinwalkers" etter det hvis jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Luna(Eller hva søren) sa det ja, skinwalkers. Skjønner ikke helt det greiene med ungene til Arlene nå. Hvorfor er ungen til Arlene og Rene et medium eller kan se sjeler? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Tipper det kommer fram at Rene kommer fra en heksefamilie eller noe lignende. Synes de uansett kan kvitte seg med dokka, de må jo skjønne at den skaper dårlige vibber. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Heftig episode, digger at krigen er i gang! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Jeg begriper ikke at de ikke har kvittet seg med dukken. Den ser jo helt brent og ødelagt ut, kan de ikke skaffe seg en skikkelig leke til beibien? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 De kvittet seg vel med den, men så kom den tilbake? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå