Carlgutt Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 En annen ting jeg stusser litt på er "Baksnakkingen" av russel. Jeg mener å huske at vampyrene har overnaturlig hørsel og at dette ble tatt opp i en episode. Er dette bare noe jeg innbiller meg eller? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Fordi det stod i manus vel! D'oh! Eller kanskje de bare hviska superlavt og så hørte vi det fra deres hørselsvinkel so to speak. Siden de har så god hørsel mener jeg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Men har de supergode mikker til å ta opp den superlave lyden som ikke engang superhørselen til Russel hører? Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Bare synd at sesongene er så korte på True Blood. 12 episoder er litt snevert synes jeg, spesielt med tanke på ventetiden til neste sesong Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 varer jo tross alt 59Minutter da lille gutten min MarB Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Ohh nettopp kom over en egentlig kjip spoiler, men i tillegg ikke så kjip. Stor spoiler assa.. Dennis O`Hare is set to return to the HBO hit next year, according to sources, but don't expect to see Russell too early in the year. I tillegg bekreftes det at Alcide, Tommy, Jesus og Holly alle retunerer neste sesong. http://uk.eonline.com/uberblog/watch_with_kristin/b198525_true_blood_spoiler_alert_find_out_wholl.html Endret 2. september 2010 av Empire of Maury Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Ohh nettopp kom over en egentlig kjip spoiler, men i tillegg ikke så kjip. Stor spoiler assa.. Dennis O`Hare is set to return to the HBO hit next year, according to sources, but don't expect to see Russell too early in the year. I tillegg bekreftes det at Alcide, Tommy, Jesus og Holly alle retunerer neste sesong. http://uk.eonline.co..._out_wholl.html Nice spoiler inni spoilern Endret 2. september 2010 av Gyr0 Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Ohh nettopp kom over en egentlig kjip spoiler, men i tillegg ikke så kjip. Stor spoiler assa.. Dennis O`Hare is set to return to the HBO hit next year, according to sources, but don't expect to see Russell too early in the year. I tillegg bekreftes det at Alcide, Tommy, Jesus og Holly alle retunerer neste sesong. http://uk.eonline.com/uberblog/watch_with_kristin/b198525_true_blood_spoiler_alert_find_out_wholl.html Betyr ikke at han ikke møter "the true death" i sesong avsluttingen det. Godric f.eks døde i forrige sesong, men men vi har sett mer til han i ettertid, i flashbacks. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Ny promo for sesongfinalen. http://www.youtube.com/watch?v=hyGI3yI2ij0 Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 varer jo tross alt 59Minutter da lille gutten min MarB Still. De føles korte Sett at hver episode varte i 45 min, så hadde det vært 15 episoder, så jeg tar kanskje feil. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Bill er en pinglevampyr. Får jo juling av alle. Serien startet med at han måtte reddes av noen og slik har det fortsatt, enten det være seg eks eller yngre vampyr armert med spray Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 siste episode kommer ikke før neste mandag right? Altså ikke den som er nå, men den etter det om en uke? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Faen, hvorfor en uke på vent? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Faen, hvorfor en uke på vent? Mener på det har noe med å gjøre at det er Labor Day i USA idag, men er ikke sikker. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Episodene vises jo alltid på TV på Søndag i USA, så det skulle vel ikke være noe problem… Endret 6. september 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Episodene vises jo alltid på TV på Søndag i USA, så det skulle vel ikke være noe problem… Sant det da. Nei ikke vet jeg, men ser det var samme greiene i forrige sesong. 14 dagers ventetid før siste episoden. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 En annen ting jeg stusser litt på er "Baksnakkingen" av russel. Jeg mener å huske at vampyrene har overnaturlig hørsel og at dette ble tatt opp i en episode. Er dette bare noe jeg innbiller meg eller? Vampyrer har sikkert overnaturlig evne til å hviske lavt også Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Litt mer enn kun True Blood i denne promoen, men pytt pytt.... http://www.youtube.com/watch?v=C-nlsa-8GJg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå