Petter Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Dere glemmer den heiteste jenta i serien - nemlig kusina til Sookie! Boom-chicka-wow-wow! Edit: Hadley, var det ho het. Vil si at jessica er den heiteste egentlig. Hun har noe spess ved seg. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Dere glemmer den heiteste jenta i serien - nemlig kusina til Sookie! Boom-chicka-wow-wow! Edit: Hadley, var det ho het. Vil si at jessica er den heiteste egentlig. Hun har noe spess ved seg. Jessica er heit som F Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 La meg bare bryte inn og si, Deborah Ann Woll. Hmm, kanskje hun kan spille Hitgirl som voksen? Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Summer er etter min mening den heiteste. Men Hadley er strengt tatt ikke noe dårligere. Må si hånda til Eric er godt plassert når han sitter foran buret til Sophie Ann og truer med å tømme Hadley. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 http://www.youtube.com/watch?v=tcrqLyW4Dak Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Noen som har sett gårsdagens episode? Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Ja. Hvis Eric dør i neste episode blir jeg gal. Tøff plan da! Å lenke seg sammen med russel i sola, sikker måte å drepe ham på, men still... Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Noen som har sett gårsdagens episode? Joda, så den før jobb idag tidlig. Ja. Hvis Eric dør i neste episode blir jeg gal. Tøff plan da! Å lenke seg sammen med russel i sola, sikker måte å drepe ham på, men still... Er allerede bekreftet at han vil ha en av de ledende rollene neste sesong, så det skjer ikke. De skal hvis følge bok 4 endel, og den omhandler at Eric blir strippet for hukommelsen av noen hekser, og han blir boende hos Sookie som da tar vare på og hjelper han. Endret 30. august 2010 av JimRamse Lenke til kommentar
Pitus Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Sett nyeste episoden nå... Og selvfølgelig dør ikke Eric. Alan Ball er kanskje ikke den skarpeste kniven i skuffen, men han er ikke dum nok til å drepe en av de mest populære karakterene. Men en karakter som burde drepes, er Sookie. Herrefred for et brødhode! Får helt åndenød av å se Anna Paquin totalt ødelegge en allerede crappy karakter. Vet det er lite populært å dra fram bøkene hele tiden, men hadde de bare klart å gjøre TV-Sookie mer lik bok-Sookie, så hadde det vært så uendelig mye bedre. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Men en karakter som burde drepes, er Sookie. Herrefred for et brødhode! Får helt åndenød av å se Anna Paquin totalt ødelegge en allerede crappy karakter. Vet det er lite populært å dra fram bøkene hele tiden, men hadde de bare klart å gjøre TV-Sookie mer lik bok-Sookie, så hadde det vært så uendelig mye bedre. Enig. I bøkene er hun smart og snartenkt under stressede situasjoner. I tv-serien virker det som om hun er den ukjente søstera til Forrest Gump..... Endret 30. august 2010 av JimRamse 1 Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Kan du redegjøre litt for hva du mener er forskjellen mellom bøkenes Sookie og seriens Sookie? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Kan du redegjøre litt for hva du mener er forskjellen mellom bøkenes Sookie og seriens Sookie? Kort fortalt. Bøkenes Sookie er mye smartere og også en handlingsdyktig figur. Seriens Sookie er en halvtomsing som trenger konstant hjelp av alle rundt seg. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Synes dette var en helt fortreffelig episode, den føltes nærmest for kort! Eric er så fet! Nå kommer vel ikke neste episode før om to uker? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Er allerede bekreftet at han vil ha en av de ledende rollene neste sesong, så det skjer ikke. De skal hvis følge bok 4 endel, og den omhandler at Eric blir strippet for hukommelsen av noen hekser, og han blir boende hos Sookie som da tar vare på og hjelper han. Kilde? Har ikke lest bøkene. Jeg sitter her og er helt fortvilet på om Eric overlever eller ikke etter dagens episode. Håper inderlig så. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Nja litt opp og ned denne episoden kjente adrenalinet og spenning gikk i hundre i noen deler da. Er litt skuffet over hvordan denne Eric vs Russel fighten ser ut til å ende. Jeg er sikker på at ingen av de dør ennå, i vertfall ikke Eric. Men jeg hadde liksom sett for meg "The final epic battle" mellom de to hvor verdens sterkeste vampyrer sloss og river ned omgivelsene rundt seg. Hadde håpet de hadde spart litt budsjett til en sånn fight, noe det ikke ser ut til nå. jaja.. Lenke til kommentar
Pitus Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Friction: Jeg leser ofte på True Blood-forumet på imdb.com, og om det var noen som helst grunn til å tro at Eric dør, så hadde forumet der vært i totalt kaos. Med tanke på at en storyline fra bok 4 som omhandler Eric, er bekreftet for neste sesong, så er det null sjans for at han stryker med. Jeg er altfor kynisk til å falle for sånne cliff-hangere som dette, så det streifet meg ikke engang at han ikke skulle overleve. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Å drepe av Eric ville uansett blitt feil. Blir som å drepe av det tredje medlemet av Charlie`s engler i Charlies Angeles. Han er en altfor stor del av serien, og altfor stor del i bøkene til å bli drept av så tidlig. Dette er jo egentlig altfor åpenbart. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 "The final epic battle" Russel er vel en god del eldre enn Eric, så det hadde blitt en ensidig kamp som Eric v Bill var tidligere i episoden tenker jeg. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Ganske obvious at Eric kommer seg tilbake og Russell dør i solskinnet, men håper det blir litt mer spennende enn som så i sesongfinalen. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Godric døde vel i solskinnet med en gang, så regner med at Russel tåler mindre enn Eric og dør. Eric overlever vel så vidt tenker jeg, mulig Pam ofrer seg for å redde han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå