L4r5 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Nei ikke enda...litt merkelig at den ikke har kommet enda Man kan streame den her: http://tv.spreadit.org/true-blood-episode-...-ground-online/ Greit kvalitet også. EDIT: Men lyden suger balle. Nå ligger den endelig ute på de vanlige plassene. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Ohh, nice, nå skal de sees her altså Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Interessant serie. Ganske slowpaced. Siste episode var litt i treigeste laget. Jeg liker ikke deppe-episoder. Eneste som er litt teit er at Bill ble overfalt og måtte reddes. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Såg reklame for True Blood på Canal+ nå.... SKal begynne å sende snart! Der var de tidlig ute gitt! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Genial slutt på episode 9. Men må si jeg mistenkte det. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor det med at han sprang gjennom skogen naken å sånn er jo helt typisk Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Ser ut som noe sånt noe ja. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor eller varHUND for å være mer spesifikk. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Artig Skjønte det ikke før jeg leste posten din her, trodde han bare likte å løpe naken rundt jeg :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Skal begynne å se serien i dag Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Gled deg Hyggelig serie og se på mandager. Lenke til kommentar
Lange Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Blir jo bare bedre og bedre jo Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Konge endelig en bra ny serie. Til dere som synes Heroes er bedre sier jeg bare, ta dere en bolle Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Jeg digger True blood Jeg mistenkte at han nakenfyren var bikkja, og nevnte det for typen min i beg. av episoden som slutta med at han lå naken på senga . "jeg tror det er han som er bikkja". Deilig å ha rett. Var egentlig bare en følelse jeg hadde. Og den ble forsterket når vampyren ba han passe på Sookie "fordi han var den eneste som kunne". Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Absolutt en bra serie dette, ja. Begynner å like Eric Northman. Håper vi får se mye av han, kul fyr Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Jeg har hatt litt blandede følelser ang serien hele veien til slutten. Men den fanger absolutt nysgjerrigheten min. Og med den ganske dramatiske avslutningen på sesongen, er det nesten litt lenge å vente til sommeren 2009 for å få vite hva som skjer.. Regner nesten med at sesong 2 blir enda mer spennende, med enda flere mennesker med rare gener! Endret 25. november 2008 av TenuR Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Noen som vet hvem hun damen egentlig var?jeg forstod ikke helt det derre med Sam... Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Hvis jeg ikke tar helt feil er hun damen også en shape-shifter. Virka slik når hu sto og vibrerte og glana på en gris iallefall Likte denne episoden veldig godt, men synes det er litt irriterende at det var Rafael som strøyk med... kunne vært politifyren istedet (han sure). . . Eric er svensk da, dritbra! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Hun var også shapeshifter. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Eric er svensk da, dritbra! Han er faktisk sønnen til selveste Stellan Skarsgård! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå