Gå til innhold

True Blood - Alle sesonger (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flere ganger jeg lo godt i denne episoden, bl.a. Russel som snakker til ''Talbot'', og selvfølgelig siste scene.

 

Jeg likte også at det var så lite fokus på Bill og Sookie.

 

Er det flere enn meg som syns Jason sin storyline er bra teit? Har lest bøkene, så jeg vet vel hva som er tanken bak det. Men hele ''I'm a COP!!''-greiene er rett og slett utrolig sløvt. Syns det er pinlig å se på fyren.

 

Og når som Franklin er gone, så kan Tara godt følge etter.

Lenke til kommentar

Likte denne videoen med Denis O`Hare(Russell) hvor han forklarer litt av bakhistorien til karaktern hans.

Denis O'Hare takes us through the insane, 2800 year backstory of vampire king Russell Edgington

 

Jeg liker heller ikke Jason sin storyline denne sesongen, synes den er veldig svak og har vært bedre de 2 første sesongen. Likte han nok best i sesong 2.

 

Følte det var litt vel merkelig at det var så lite Sookie og Bill denne episoden, men kjenner jeg serien godt nok er det veldig fokusert på de to i de siste episodene.

 

Veldig glad for at vi fikk noen ordentlige dialoger mellom Pam og Eric i dag også. Det har jeg savnet. Men hvor er Chow? Vi fikk til og med gjensyn med "crackhora" til "Fangtasia", og så skuespillern som spilte Chow på Entourage i dag.

 

Vil si Sam hadde den beste forbedringen denne episoden. Da han gikk fra "helt vanlig" storbror for Tommy, til en voldelig pyskopat veldig fort. Blir spenndene dette med Bon Tempe VS Hotshot.

Lenke til kommentar

HAHAAHA var så tydlig at russel bare sa mye av det dritte han sa for å fucka allt opp for the vampire league "We will eat you and then your children, and now time for the weather..Tifeny?" Dette kommer jo til å bli katastrofalt fremover. Digger Sam også fy faen han tar bare helt av, noen som vet hvorfor det klikka for han? Er det pga broren er så vill og at det er så mange andre shifters og ulver rundt at dyre instinktene hans begynner å ta over? Virket som han hadde litt behov for å vise broren at han også er sterk litt sånn alpah maleish. Håper vi får se mer til de aspektene hos Sam. Begynner å bli litt kjedelig å bare se han i baren hele tiden nå, jaja man har jo blitt litt knyttet til stede da :)

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Er det flere enn meg som syns Jason sin storyline er bra teit? Har lest bøkene, så jeg vet vel hva som er tanken bak det. Men hele ''I'm a COP!!''-greiene er rett og slett utrolig sløvt. Syns det er pinlig å se på fyren.

Er ikke det meningen da? Han har alltid vært den dumme/naive/teite (i mine øyne), trodde det var hele poenget med rollen hans?

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Er det flere enn meg som syns Jason sin storyline er bra teit? Har lest bøkene, så jeg vet vel hva som er tanken bak det. Men hele ''I'm a COP!!''-greiene er rett og slett utrolig sløvt. Syns det er pinlig å se på fyren.

Er ikke det meningen da? Han har alltid vært den dumme/naive/teite (i mine øyne), trodde det var hele poenget med rollen hans?

 

Handlingen rundt Jason er ikke teit fordi Jason er lite smart, det er heller fordi manusforfatterne/Alan Ball på død og liv skal ha han med og gjøre mer ut av han enn hva bøkene gjør. Men de feiler. Jason/Crystal-storien burde være nok, og at Jason løper rundt og leker politi blir bare latterlig.

 

Forøvrig syns jeg at Hoyt og Jessica burde ordne opp :love:

Lenke til kommentar

Herregud, digga slutten. Trueblood er så rått.

"We will eat you. After we eat your children. Now time for the weather. Tiffany ?" :p

 

Men, jeg håper for guds skyld at sookie ikke er en "engel" eller noe sånt tafatt som det. Det siste Bill sa var jo "what in gods name are you?"

Ligger noe i den siste setningen der tror jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...