Gå til innhold

True Blood - Alle sesonger (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er flust av True Blood-effekter på eBay.com og påskeeggene kostet 19 kroner på den nærmeste Narvesen ;)

 

Kunne du delt hvem du kjøpte flasken og evt glasset av? Sikkert bare min mangel på erfaring med ebay men det jeg finner av flasker ligner ikke på den flasken du har, eller den jeg finner på play.com (som forøvrig ikke sender Tru Blood flasker utenfor England).

Endret av Bilael
Lenke til kommentar

Åhh paaam fy faen, naaam! Blir spennende å se neste episode nå, Virker som The Queen og gjengen begynner å få en liten arme imot seg nå, kan ikke vente til vi får se hva som skjer med ho. Btw andre som synes dette showet blir bedre og bedre for hver sesong?

 

Edit: Tara kan bare gå dø, glad hun var med ho så lite og flashbacken har kanskje ikke vært like spennende som i tidligere sesonger..

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Åhh paaam fy faen, naaam! Blir spennende å se neste episode nå, Virker som The Queen og gjengen begynner å få en liten arme imot seg nå, kan ikke vente til vi får se hva som skjer med ho. Btw andre som synes dette showet blir bedre og bedre for hver sesong?

 

Edit: Tara kan bare gå dø, glad hun var med ho så lite og flashbacken har kanskje ikke vært like spennende som i tidligere sesonger..

 

Synes det har virkelig tatt seg opp , for min del ble sesong 2 det som man ble hekta av

Lenke til kommentar

Sex-scenen var nok det sykeste jeg har sett på TV. Ble faktisk veldig overasket. Synes uansett hele scenen ble for dum.

 

At vampyrer ikke kan komme inn uten å være invitert likte jeg veldig godt. Ble derfor skuffet når vampyren (Franklin?) "sjarmerte (eller hva nå enn den Norske oversettelsen kaller det) Tara til å slippe han inn. Ødela veldig mye syntes jeg. Da vil jo alle vampyrer kunne komme inn uansett om personen i utgangspunktet nekter.

Lenke til kommentar

Har desverre sett de to siste episodene veldig oppstykket så har ikke helt den fullstendige oversikten over denne vampyrpolitikk-linja. Kan noen kort forklare hva han overklassehomsevampyren med varulvvenner i Louisiana vil med Bill Comptons lojalitet?

Slenger meg på denne, har vært litt i ørska.

Lenke til kommentar

Vis jeg ikke husker feil så ville han gjøre han til sheriff for område sitt eller i vertfall gi han en passe høy stilling. Bill er jo egentlig under the queen sin kommando siden han bor i hennes område og skal vist være en veldig lovende vampyr, kongen eller homsen da vil prøve å bli sammen med the queen og få kontroll over begge områdene. Tror også det har noe med at Bill er så close med Sookie som er veldig viktig. I boka har jeg hørt at Bill ble sendt av The Queen for å finne ut om Sookie. Det ble hintet til dette i serien også med at kongen spurte Bill så mange spørsmål om hva han gjorde for the Queen og at han dere som knuller tara fant mange filer på innbyggeren i byen og sånt i Bill sitt hus.

 

Men så vidt jeg har fått med meg er det ikke heelt 100% sikkert på hva han vil med han ennå, skal titte litt gjennom noen episoder igjen senere og se om jeg har gått glipp av noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...