Gå til innhold

True Blood - Alle sesonger (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Elsker det, veldig bra serie. Er på toppen med Supernatural og Heroes.

 

Troll innlegg?

 

Hvis ikke hører jeg veldig gjerne en begrunnelse.

Nei. Folk har forskjellig smak.

 

Smak er ikke en begrunnelse.

 

Siden du sammenligner den med Supernatural & Heroes, som begge har top notch skuespillere, bra produksjon, bra CGI, meget bra story, så faller denne igjennom på alle fronter.

 

Hva er det som gjør denne serien så bra for deg?

Lenke til kommentar
Elsker det, veldig bra serie. Er på toppen med Supernatural og Heroes.

 

Troll innlegg?

 

Hvis ikke hører jeg veldig gjerne en begrunnelse.

Nei. Folk har forskjellig smak.

 

Smak er ikke en begrunnelse.

 

Siden du sammenligner den med Supernatural & Heroes, som begge har top notch skuespillere, bra produksjon, bra CGI, meget bra story, så faller denne igjennom på alle fronter.

 

Hva er det som gjør denne serien så bra for deg?

Det er tydeligvis der vi er uenige.

Lenke til kommentar
Smak er ikke en begrunnelse.

 

Siden du sammenligner den med Supernatural & Heroes, som begge har top notch skuespillere, bra produksjon, bra CGI, meget bra story, så faller denne igjennom på alle fronter.

 

Hva er det som gjør denne serien så bra for deg?

True Blood har en bra story den synes da jeg. Du må bare skjønne at alle ikke deler din mening.

 

Selv så er jeg hektet av basillen. Synes det var en kjempeserie. Herlig story. God humor. Interresante hovedpersoner.

Lenke til kommentar
Smak er ikke en begrunnelse.

 

Siden du sammenligner den med Supernatural & Heroes, som begge har top notch skuespillere, bra produksjon, bra CGI, meget bra story, så faller denne igjennom på alle fronter.

 

Hva er det som gjør denne serien så bra for deg?

True Blood har en bra story den synes da jeg. Du må bare skjønne at alle ikke deler din mening.

 

Selv så er jeg hektet av basillen. Synes det var en kjempeserie. Herlig story. God humor. Interresante hovedpersoner.

 

?

 

Det jeg ikke skjønner er hvordan han synes det er like bra som Supernatural og Heroes.

Skjønner godt at han kan like serien, men å synes den er like bra som de 2.... nei det fatter jeg ikke.

Ikke begrunner han det heller.

Lenke til kommentar

Den ER jo like bra som de to. Men jeg får kanskje lov til å si det siden jeg har begrunnet svaret? :tease:

 

En annen ting er det du skrev om CGI. Det reagerte jeg litt på. CGI bør ikke være noe som teller noe særlig spør du meg. Ikke lenge siden jeg så gjennom Babylon 5 for eksempel og jeg digger den fortsatt, men CGI'en der suger jo hesterumpe i forhold til nye produksjoner. Er det forresten noe DÅRLIGERE bruk av CGI i True Blood? Sånn bortsett fra at det er mindre bruk da hehe

Lenke til kommentar
Den ER jo like bra som de to. Men jeg får kanskje lov til å si det siden jeg har begrunnet svaret? :tease:

 

En annen ting er det du skrev om CGI. Det reagerte jeg litt på. CGI bør ikke være noe som teller noe særlig spør du meg. Ikke lenge siden jeg så gjennom Babylon 5 for eksempel og jeg digger den fortsatt, men CGI'en der suger jo hesterumpe i forhold til nye produksjoner. Er det forresten noe DÅRLIGERE bruk av CGI i True Blood? Sånn bortsett fra at det er mindre bruk da hehe

 

Synes det er sjokkerende at folk sammenligner så vidt forskjellig serier i kvalitet. Jeg har dog ingen problemer med å tro at du synes serien er bra.

 

Men hva er bra med storien? Slik det har vært til nå, så eksisterer det jo ingen story, ingen rød tråd...

Lenke til kommentar
Bra historie kan ha noe å gjøre med at det er basert på noen bøker. Resten, derimot... :p

 

Jeg har heldivis ikke lest bøkene så jeg slipper å bli skuffet når produsentene av serien tar seg litt kunstneriske frihterer å "pynter" på historien. Akkurat det var et problem for meg da jeg så på Hitchhikers Guide to the galaxy, men det er en total avsporing fra min side.

 

Jeg synes de har fått tak i helt greie skuespillere som kler de rollene de har fått i True Blood og gleder meg til fortsettelsen.

Lenke til kommentar

Jeg synes True Blood funker ganske bra, grei historie og greie karakterer. Vil ikke si det er en serie som ligger nær giganter i kvalitet, men jeg blir underholdt og ser fram til og se en ny episode med en gang jeg er ferdig med en annen, det holder for meg. En annen ting som er et stort pluss for serien er at den virker virkelighetsnær, i alle fall så nær virkeligheten som dette temaet tilater den å være. Er også ufattelig glad for at det ikke blir pøst på med CGI og dårlige effekter, og at vampyrene ikke ser ut som gale griser, noe de gjorde i buffy og andre serier/filmer, føler at en menneskelik vampyr med to huggtenner er skumlere, og gir mer stemmning, enn andre mer overdrevene varianter.

 

Eneste som irriterer meg litt med True blood er hovedpersonen, føler hun har en tendens til og overspille litt, og av en eller annen grunn plager gapet mellom fortennene meg :p

 

Uansett, blir nok å følge med på dette her ja, noen som vet om serien blir og fortsette, og evt når vil neste episode komme?

Endret av Cpt
Lenke til kommentar

Ifølge tv.com er det 12 episoder i sesong 1. Episode 12 blir etter planen sendt 23. november 08, neste episode blir sendt natt til mandag norsk tid.

 

Står også følgende på nyheter om showet:

True Blood goes for second bite

 

HBO's Southern-fried vampire dramedy is already given a second season.

 

Ser bra ut for oss som liker serien.

Endret av valentino
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...