Gå til innhold

True Blood - Alle sesonger (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Er enig med JimRamse. Det kunne sett litt dumt ut(og kanskje veldig uorginalt) å lage Wolfman-ish varulver. Er trossalt en tv-serie dette her og, ikke en bigass hollywood produksjon så effektene og CGI`en er ikke på det samme nivået som Hollywood.

 

Det jeg lurer på er om varulvene også er "udødelig" likt vampyrer. Kan de varulvene vi har sett nå være en alder lik f. eks Bill? Med tanke på Operation Werewolf-tegnet så tenkte jeg veldig på WW2 og den kalde krigen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det jeg lurer på er om varulvene også er "udødelig" likt vampyrer. Kan de varulvene vi har sett nå være en alder lik f. eks Bill?

 

 

Ikke ifølge bøkene. Der eldes de som oss, men kroppene deres heles mye fortere enn hos oss mennesker. De tåler derfor mye mer juling, og overlever ting ingen menneske hadde overlevd. Men er ikke sikkert de gjør det slik i serien. De har jo tatt seg friheter før, så man skal ikke se bort fra at det kan skje igjen.

 

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar

Varulv er et dårlig dekknavn hvis du skal skjule at du eller dine medsammensvorne er varulver.

 

Men de hadde ikke noe navn på seg, bare ett symbol som vi egentlig ikke fikk forklart hvordan Jessica klarte å koble til navnet Operation Werewolf. Eller vi så jo at hun så symbolet, men navnet Operation Werewolf stående under på tlf hennes, men vi vet ikke hvor hun har det fra. Er det internett hun fant det på, eller er det en liten guide hun har f.eks fått av Bill siden hun er så ung en vampyr?

Lenke til kommentar

Yea, de endret det og. I tillegg virker det som det blir en to ukers pause senere og. Så både True Blood og Entourage har sesongslutter samme dag tror jeg de prøver på.

 

Anyway, bra episode i dag. Liker det at vi får mer og mer innsikt i vampyrene`s politikk og de kongelige. Elsket det at Bill kasta den lykta på Lorena.

 

En del kjente gjesteskuespillere som ble med i denne episoden som Kevin Alejandro fra Southland.

Lenke til kommentar

Mulig det er en øvrig leder, men tror det ikke. Det er dog mulig at dommerne(som The Magister) har den største makten i samfunnet til vampyrene. Siden Sophie-Anne så ut til å frykte hva som ville skje hvis Magister fikk vite om henne og Eric`s V-handel. Men det betyr nok neppe at han er sterkest. Men som maktposisjon, siden han har mulighet til å fjerne konger og dronninger fra deres posisjon.

 

Vampyrene har dog en person som snakker for dem på tv og sånt(vi så hun blonde dama i de forrige sesongen som kjempet for rettighetene til vampyrene).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...