Gå til innhold

True Blood - Alle sesonger (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Også har du det at gullrekka til HBO/HBO Sunday virkelig starter igjen neste mandag med Entourage og Hung.

 

Haha kom over denne teaser-siden med kanskje den mest unødvendige reklamering til True Blood til nå. Herregud Deborah Ann Woll(Jessica) er så helvettes pen.

http://babyvamp-jessica.com/

 

Så langt er det to ting som ikke skjedde bøkene som ble gjort bra:

- Lafayette ble ikke drept av i slutten av sesong 1, og ble ikke funnet i bilen til Andy død.

- Jessica. Liker plottene hennes, kanskje ikke en favoritt men jeg liker karaktern.

Lenke til kommentar

Å hvor sutrerte var ikke Michael i Prison Break liksom? Haha, har egentlig ikke noe imot sutringa. Men det blir litt mye innimellom. Jessica sutrer kanskje litt, men jeg liker karaktern for det og det var mer posetivt å ha henne introdusert enn å ikke gjøre det. Vi får liksom lært en hel del om "babyvamps", også liker jeg plottet med Hoyt(en karakter som vi nesten ikke leste om i bøkene).

 

Neste gang jeg finner meg et bra tilbud på Play skal jeg ta med et par av denne:

http://www.play.com/Gadgets/Gadgets/-/392/492/-/13618846/True-Blood-Bottled-True-Blood-Drink/Product.html?searchtype=genre

Lenke til kommentar

Neste gang jeg finner meg et bra tilbud på Play skal jeg ta med et par av denne:

http://www.play.com/Gadgets/Gadgets/-/392/492/-/13618846/True-Blood-Bottled-True-Blood-Drink/Product.html?searchtype=genre

 

Det er gratis frakt. Så om du bare bestille en flaske alene vil det ikke bli noe dyrere enn om du hadde bestillt flere ting samlet.

 

Blir til å bestille to slike flasker. Vil ha en som jeg kan drikke og en som vil forbli uåpnet. Veldig spent på hvordan det smaker.

 

Takk for linken :)

Endret av Bilael
Lenke til kommentar

Likte sesongstarten. Var en grei sesongstart som satt i gang et plot rundt varulvene, noe som har vært hintet skulle komme i serien helt siden sesong 1(mener første gang var når Sam avslører til Soooookai(Sookie) at han er en shapeshifter).

 

Gøy å se "Capt. Gault" fra Lost som badguy, passa som badguy og håper vi får sett varulvene veldig mye framover. Gøy å ikke bare fokusere på vampyrer, selv om det alltid vil være hovedkaka til serien.

 

Som nevnt var det god fokusering på gode karakterer. Elsker Vampire Queen, litt gøy å se hvor mektig hun er. Minner meg litt om Godric og Lorena(skapern til Bill) i slutten av sesong 2 hvor han fortalte han kunne brekke henne som kvist. Returen til "The Magister" var kjempebra, var litt redd for at rollen hans var bare i den ene episoden, fordi Željko Ivanek er rett og slett en klasseskuespiller.

 

Pam er visstnok enda mer sentrert denne sesongen enn vanlig, men hvor faen er Chow? Han er ikke dau, og sist gang vi så han så var han jo å beit Lafayette. For de som har sett sesong 1 dvd`en med faktalinjer og videoer så har vi jo fått vite en intrisang bakgrunnshistorie både for Chow og Pam. Tviler på at Chow kommer tilbake, virker som han bare er "borte".

 

Haha den bekreftelsen på at menn som drikker blod til en mannelig vampyr også kan få seksuelle tendenser følte jeg var litt unødvendig. Ikke spill videre på det takk, det blir bare teit at Sam og Bill skal bli homofile. :!:

 

EDIT: Liten behind the scenes-video med Alan Ball(spoiler for de som ikke har sett sesongstarten)

http://www.hbo.com/true-blood/episodes/3/25-bad-blood/video/inside-the-episode.html?autoplay=true&cmpid=ABC123

Endret av Empire of Maury
Lenke til kommentar

Elsker Vampire Queen, litt gøy å se hvor mektig hun er. Minner meg litt om Godric og Lorena(skapern til Bill) i slutten av sesong 2 hvor han fortalte han kunne brekke henne som kvist.

 

Har også sansen for Vampire Queen. Forskjellen på hennes og Godric sine trusler var at han var sterk nok til å kunne gjennomføre de, og drepe Lorena uten noen stor anstrengelse, mens Vampire Queen bare er snaut halvparten så gammel som Eric, å aldri hadde klart å ta han uten hjelp av andre vampyrer. Men Eric er loyal, så han lystrer ordre, selv om han ikke alltid virker like glad for å måtte gjøre det.

Lenke til kommentar

Bare lurer, var de som kidnappet Bill varulver, eller bare jobbet de for varulver?

 

Slik jeg forstod det var de varulver. Bill knakk nakken på han ene, og de andre stakk da av og hentet "backup" Det var disse vi så i form av ulver på slutten av episoden.

 

Likte at de beholdt at Varulver er mennesker som blir om til vanlige ulver slik det er i bøkene, istedet for slik varulver ser ut i f.eks Underworld.

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...