Trashyman Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Utrolig frustrerende at de ikke skal begynne sesong tre før i juni neste år. 9 måneder! Latterlig. Endret 7. september 2009 av TobiasFunke Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Får håpe at den lange ventetiden gjør at vi får en mye lengre tredje sesong da. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Utrolig frustrerende at de ikke skal begynne sesong tre før i juni neste år. 9 måneder! Latterlig. Lenge å vente ja. Men hvis neste sesong vil inneholde Lycan's, noe de har hintet frempå med så skal jeg nok klare å vente. De har jo blitt nevnt flere ganger i serien også, å inntrykket jeg sitter igjen med er at de skal være rimelig "badass" Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 På mandag kommer den siste spisoden i sesong 2 Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Synes siste episode var helt ok. Håpet på mer men! Skuffende cliffhanger også, håpet på varulv Men vil gjette på at det er Eric pga hanskene og det han sa til Queen. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Litt annerledes fra bøkene, men hvis det er samme hovedarc neste sesong så er det Lorena, Bills maker som har kidnappet han. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Likte sesongslutten. Var ikke allverdens med pang akkurat, men forventet ikke større annet enn at Maryanne skulle bli drept. Ikke bare gå sin vei. Lorena kan det godt være som kidnappet Bill, dog sikkert noen som gjør "dirty worket" for henne. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Gleder meg forsåvidt til en ny sesong, men synes ikke avsluttningen var spesielt spennende. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Jeg var, for å være helt ærlig, ganske skuffet over sesongavslutningen. Hadde liksom håpet på noe litt mer spennendes. Lenke til kommentar
ockallis Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Hehe.. Slutte å klage folkens! Hva hadde dere forventet? At Dionysis virkelig kom? Det var det som var hele poenget med motivasjonen til Maryanne; at hun ventet på "julenissen", og at hennes skråsikre fanatisme gikk ut over alle andre.. Synes det var en genial twist med Bill og Sams okse-plan! Fantastisk scene! Når det gjelder strukturen på selve episoden, syntes jeg det var fint de avsluttet Maryann plottet halveis inne i episoden slik at vi fikk 30 minutter ekstra til å "henge" med landsbygdfolket litt til med god stemning. Den andre halvdelen fungerte ogås som en slags epilog for sesongen ettersom den knyttet sammen de fleste løse tråder som ikke ville hatt noen relevans i sesong 3 (f.eks det med Eggs). Forrige sesongfinale hadde en lignende struktur btw. Når det er sagt, forstår jeg godt at Eric fans ble skuffet ettersom han bare var med en scene og to tidlig i episoden. Digget storylinen til Sam mest denne sesongen. Håper han finner sine biologiske foreldre. Er de også shiftere? Jason, Andy, Lafayette, Sookie og Bill er også klare favoritter. Cliffhangeren var ikke like grensesprengende som jeg hadde håpt på, men nå er jo jeg vant med LOST sine fantastiske og episke cliffhangere, så jeg hadde nok blitt skuffet uansett! True Blood er nok ikke laget for cliffhangere i denne forstand, men jeg gleder meg allikevel som en unge til sesong 3! Hører det er varulver som muligens joiner landsbygda? Hvem tok Bill? Jeg tror enten Lorena, Eric eller noen andre vi ikke ha sett enda.. Time will tell! Endret 15. september 2009 av OCKi Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Her er et intervju av fyren bak True Blood. Les på eget ansvar. http://www.televisionaryblog.com/2009/09/b...ks-to-true.html Lenke til kommentar
qeamer Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Er det ikke det at; i følge satanismen, er du din egen gud? Endret 21. september 2009 av qeamer Lenke til kommentar
Dwea Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 enig med det mange sier her om at True Blood ikke helt er på nivå med Supermatural og Heroes, men fremdeles, serien har noe som fanger meg... vampyrer generelt har tiltrukket menneskers interesse så lenge loren om dem har eksistert så jeg synes ikke der er rart at folk her inne kjemper for sin mening om serien. Jeg har begynt å digge den skikkelig, og hovedårsaken til det er vel Eric, hvor hærlig sadistisk og slu er ikke han?, gud hvor rå han er! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 You cant be seeeeerious? Forskjellen er at Supernatural har gått rundt i grøten i et par sesonger. True Blood er en kvalitetserie iforhold til Supernatural, som til tider virker som søppel. Og i tilegg tyr til Paris Hilton for å prøve å senke inn ekstra seertall... Supernatural bruker hovedskuespillere som ikke kan spille noe særlig skuespill(og i tilegg er ene hovedskuespillern også såpeskuespiller i tilegg), mens mange av True Blood sine spiller enten bra eller troverdig nok for å faktisk få et inntrykk at det virker ekte. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Det er for åpenbart at det er Eric, er det ikke? Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Ikke hvis man har lest bøkene. Spoileren leses på eget ansvar: Lorena Lenke til kommentar
birdy113 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Nettop sett alle True Blood episodene. Får en avsluttning på season 2 det er sånn at jeg måååå se season 3. Jeg dør uten Noe jeg kan se i mellomtiden? en annen serie som har samme smak som meg. Jeg har sett Battlestar Galactica Firefly True Blood Lenke til kommentar
Bendelormen Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 må bare spørre om noe. Hva er det dere mener med Cliffhangere? Ellers må jeg bare si at True Blood er en sykt bra serie og gleder meg til s3! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Det sørger for at man bare må se videre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå