Gå til innhold

True Blood - Alle sesonger (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Jøss, det visste jeg ikke. Uansett er jeg glad for at de valgte å holde på Lafayette.

 

Jeg er iallefall veldig fornøyd med dagens episode, og fighten mellom vampyrene og Mary Ann ser jeg virkelig frem til. Selv om det kanskje kan se ut til at Sookie blir den avgjørende faktoren mot Mary Ann.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Episoden idag var f.. meg creepy ass. Maryanne blir bare mer og mer skummel.

Mange gode høydepunkter denne runden også! Mange konfrontasjoner og nye åpenbaringer om Sookies krefter. Gleder meg til å se vampyrdronningen i neste episode.

 

Digger trekløveret Jason, Sam og Andy! De bør få seg en egen spinoff serie! ;P haha..

Classic onliner fra Lafayette når han sa "This has to be the worst intervention ever.." :A haha lo så jeg skrek..

 

 

...Selv om det kanskje kan se ut til at Sookie blir den avgjørende faktoren mot Mary Ann.

Er veldig enig at Sookie er en viktig faktor i kampen mot Maryanne! ;)

 

 

Her er traileren for ep 11.. Looking awesome! :)

 

 

2 episoder igjen nå...

Endret av OCKi
Lenke til kommentar

Veldig bra episode, nok en bra episode. Syntes det bare har nesten vært bra episoder denne sesongen, og virker liksom ikke så sakte som det virka litt i sesong 1.

 

Det spørsmålet jeg lurer på, er om det er "The Queen" eller godeste Bill Compton evt. noen andre som ender opp med å ta Maryanne. At Sookie eller Bill er de som holder henne nede kan jeg se for meg, men det jeg tror er at Sam faktisk er den som leverer det siste støte i Maryanne.

Lenke til kommentar
Det spørsmålet jeg lurer på, er om det er "The Queen" eller godeste Bill Compton evt. noen andre som ender opp med å ta Maryanne. At Sookie eller Bill er de som holder henne nede kan jeg se for meg, men det jeg tror er at Sam faktisk er den som leverer det siste støte i Maryanne.

 

 

 

Om de følger bøkene korekt (noe de ikke har gjort helt til nå, men de har holdt seg innen for noe av de viktigere tingenne), så blir hun ikke drept, hun forlater bare stedet. Husker ikke hvordan eller hvorfor hun drar, men jeg mener å huske att hun ikke blir drept.

 

 

Lenke til kommentar
Det spørsmålet jeg lurer på, er om det er "The Queen" eller godeste Bill Compton evt. noen andre som ender opp med å ta Maryanne. At Sookie eller Bill er de som holder henne nede kan jeg se for meg, men det jeg tror er at Sam faktisk er den som leverer det siste støte i Maryanne.

 

 

 

Om de følger bøkene korekt (noe de ikke har gjort helt til nå, men de har holdt seg innen for noe av de viktigere tingenne), så blir hun ikke drept, hun forlater bare stedet. Husker ikke hvordan eller hvorfor hun drar, men jeg mener å huske att hun ikke blir drept.

 

 

 

Besvarer med spoiler, selv om vi teknisk sett ikke snakker om True Blood(men bøkene som serien er basert på)

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Ja, godt mulig det kan skje. Men jeg tror det er mer at hun blir drept, de virker hvertfall veldig ivrig på det. Altså Jason, Sam og de andre.

 

Hvis jeg husker riktig så var det jo sånn at hun ville ha Eric og ikke Sam. Var noe med et forhold mellom Sam og Callisto(meanaden i bøkene), men ikke noe annet med Sam husker jeg annet enn at han var til stede når Callisto dro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...