morgan_kane Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Va ikke den beste episoden idag, skjønte nesten at Godric måtte dø siden han ikke oppførte seg like vampyraktig som før. får håpe på mer action neste gang. var spennende da Lafayette hentet Tara. var rart han ikke ble påvirket av ho Maryann. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Det kan vel ha noe å gjøre med blodet som lafayette drakk fra Eric? Ettersom Maryanne ikke kan kontrollere overnaturlige vesener, har kanskje vampyrblod en innvirkning der? -- I en tidligere episode (husker ikke hvilken, var i s1), kom vel Bill ut i solskinnet for å redde Sookie. Hvorfor døde Godric så fort nå, når Bill var mye lengre ute i solskinnet, men uten å dø? Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Godric sa noe som at han va så gammel at det kom til å skje fortere trur eg det va. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Jepp, han sa at på hans alder tok det ikke lang tid. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Tja, ganske kjedelig episode etter min mening. Ikke like bra som resten ihvertfall, liker ikke helt den veien serien tar nå.. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Synes episoden var bra jeg! Likte godt å se hvordan Eric reagerte på at Godric skulle ta livet av seg. Utrolig artig når Eric lurte Sookie til å suge han :!: Lenke til kommentar
ockallis Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Dette er en episode som muligens er en såkalt elsk/hat episode. Personlig synes jeg hele episoden var godt gjennomført, (ett hakk bedre enn normalen kanskje) og sluttsekvensen er noe av det beste jeg har sett på TV ever. Etter å ha lest flere reviews både fra fans og kritikerrøster, er de fleste enige med dette. 3 episoder igjen nå.. ser ut som det blir en heftig showdown mellom "The Vamps" vs "Mary Anne's horde of the black eyed zombies"! ;P Endret 18. august 2009 av OCKi Lenke til kommentar
YaegeR Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 haha ! Mary Annes black horde of zombies ;D;D ja.. fyfesan for en flott episode, den skilte seg litt ut fra de foregående episodene, men på slettes ingen måte på en negativ måte!. virkelig følelsesladet øyeblikk da Godric ble oppløst i blå flammer og Sookie stod å grein et par meter bak. Jeg personlig håper Lafayette får en større rolle i serien, synes det er virkelig en karakter som serien kan nyte godt av. Og Eric er vill, håper han mistet sin siste rest av "menneskelighet" da Godric døde. Bill har jo blitt satt på siden i denne sesongen til de grader. forresten, er Mary Anne bare en badass demon eller djevelen reinnkarnert? Lenke til kommentar
Underdog78 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 haha ! Mary Annes black horde of zombies ;D;D ja.. fyfesan for en flott episode, den skilte seg litt ut fra de foregående episodene, men på slettes ingen måte på en negativ måte!. virkelig følelsesladet øyeblikk da Godric ble oppløst i blå flammer og Sookie stod å grein et par meter bak. Jeg personlig håper Lafayette får en større rolle i serien, synes det er virkelig en karakter som serien kan nyte godt av. Og Eric er vill, håper han mistet sin siste rest av "menneskelighet" da Godric døde. Bill har jo blitt satt på siden i denne sesongen til de grader. forresten, er Mary Anne bare en badass demon eller djevelen reinnkarnert? hvis du leser tidligere poster så er d blitt besvart Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Hun skal fårestille Djevelen selv. Lenke til kommentar
Underdog78 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Hun skal fårestille Djevelen selv. mulig d men er ikke djevelen egentlig, er vel også sagt i en episode av tb også da Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/Maenad Lenke til kommentar
Underdog78 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/Maenad jepp korrekt Lenke til kommentar
ockallis Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Hvis hun er djevelen, hvem er denne guden hun nevner i baren mot slutten av episoden? For å sitere henne: "The god who comes demands his sacrifice!! Where is Sam Merlot?" Zombie-Tara sier også noe om denne "him" i traileren til neste episode.. Kanskje dette er Djevelen, og at Mary Ann prøver å tilkalle han fra underverdenen? Heh.. bare en crazy teori da.. Lenke til kommentar
Underdog78 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Hvis hun er djevelen, hvem er denne guden hun nevner i baren mot slutten av episoden?For å sitere henne: "The god who comes demands his sacrifice!! Where is Sam Merlot?" Zombie-Tara sier også noe om denne "him" i traileren til neste episode.. Kanskje dette er Djevelen, og at Mary Ann prøver å tilkalle han fra underverdenen? Heh.. bare en crazy teori da.. guden det refereres til her er dionysus, han har horn på hodet så derfor kan mange feilaktig tro at han er djevelen. hvis du leser den artikkelen på wikipedia som det linkes til oppfor her så forklarer den alt Endret 18. august 2009 av Doctor_Who Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Skjønner ikke helt motivet hennes, hvorfor driver hun å herser som hun gjør? Endret 18. august 2009 av Tmz Lenke til kommentar
dabear Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Dersom hun er udødelig - Kanskje fordi hun rett og slett kjeder seg? Kanskje hun får et kick av å holde på slik? Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Hvis hun er djevelen, hvem er denne guden hun nevner i baren mot slutten av episoden?For å sitere henne: "The god who comes demands his sacrifice!! Where is Sam Merlot?" Zombie-Tara sier også noe om denne "him" i traileren til neste episode.. Kanskje dette er Djevelen, og at Mary Ann prøver å tilkalle han fra underverdenen? Heh.. bare en crazy teori da.. guden det refereres til her er dionysus, han har horn på hodet så derfor kan mange feilaktig tro at han er djevelen. hvis du leser den artikkelen på wikipedia som det linkes til oppfor her så forklarer den alt Hva det ikke i en episode sam og ho dama snakka om hva Maryann var fornoe? Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Jeg personlig håper Lafayette får en større rolle i serien, synes det er virkelig en karakter som serien kan nyte godt av. Og Eric er vill, håper han mistet sin siste rest av "menneskelighet" da Godric døde. Bill har jo blitt satt på siden i denne sesongen til de grader. Lafayette skulle vel egentlig vært død nå, men jeg skjønner at de har valgt og holde på han. Om de fortsatt kommer til å følge bøkene sån nogen lunde så vil Eric og Soki få ett mer nært fohold, noe det ser ut som siden ho sugde blodet hans, mens Bill vill falle litt fra. Eric Blir vel heller hakke mer mennskelig om jeg husker korekt. Skjønner ikke helt motivet hennes, hvorfor driver hun å herser som hun gjør? Det er i hennes natur, akkuratt som Vampyrer tiltrekkes av blod. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Ja, Lafayette skulle egentlig vært i bilen til Andy i slutten av sesong 1. Men endte opp med å bli hun dama istede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå