Gå til innhold

True Blood - Alle sesonger (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan vel ha noe å gjøre med blodet som lafayette drakk fra Eric? Ettersom Maryanne ikke kan kontrollere overnaturlige vesener, har kanskje vampyrblod en innvirkning der?

--

 

I en tidligere episode (husker ikke hvilken, var i s1), kom vel Bill ut i solskinnet for å redde Sookie. Hvorfor døde Godric så fort nå, når Bill var mye lengre ute i solskinnet, men uten å dø?

Lenke til kommentar

Dette er en episode som muligens er en såkalt elsk/hat episode.

 

Personlig synes jeg hele episoden var godt gjennomført, (ett hakk bedre enn normalen kanskje) og sluttsekvensen er noe av det beste jeg har sett på TV ever.

 

Etter å ha lest flere reviews både fra fans og kritikerrøster, er de fleste enige med dette.

 

3 episoder igjen nå.. ser ut som det blir en heftig showdown mellom "The Vamps" vs "Mary Anne's horde of the black eyed zombies"! ;P

Endret av OCKi
Lenke til kommentar

haha ! :D

 

Mary Annes black horde of zombies ;D;D

 

ja.. fyfesan for en flott episode, den skilte seg litt ut fra de foregående episodene, men på slettes ingen måte på en negativ måte!. virkelig følelsesladet øyeblikk da Godric ble oppløst i blå flammer og Sookie stod å grein et par meter bak.

 

Jeg personlig håper Lafayette får en større rolle i serien, synes det er virkelig en karakter som serien kan nyte godt av.

Og Eric er vill, håper han mistet sin siste rest av "menneskelighet" da Godric døde.

Bill har jo blitt satt på siden i denne sesongen til de grader.

 

forresten, er Mary Anne bare en badass demon eller djevelen reinnkarnert?

Lenke til kommentar
haha ! :D

 

Mary Annes black horde of zombies ;D;D

 

ja.. fyfesan for en flott episode, den skilte seg litt ut fra de foregående episodene, men på slettes ingen måte på en negativ måte!. virkelig følelsesladet øyeblikk da Godric ble oppløst i blå flammer og Sookie stod å grein et par meter bak.

 

Jeg personlig håper Lafayette får en større rolle i serien, synes det er virkelig en karakter som serien kan nyte godt av.

Og Eric er vill, håper han mistet sin siste rest av "menneskelighet" da Godric døde.

Bill har jo blitt satt på siden i denne sesongen til de grader.

 

forresten, er Mary Anne bare en badass demon eller djevelen reinnkarnert?

 

hvis du leser tidligere poster så er d blitt besvart

Lenke til kommentar

Hvis hun er djevelen, hvem er denne guden hun nevner i baren mot slutten av episoden?

For å sitere henne: "The god who comes demands his sacrifice!! Where is Sam Merlot?"

Zombie-Tara sier også noe om denne "him" i traileren til neste episode..

 

Kanskje dette er Djevelen, og at Mary Ann prøver å tilkalle han fra underverdenen? Heh.. bare en crazy teori da.. :)

Lenke til kommentar
Hvis hun er djevelen, hvem er denne guden hun nevner i baren mot slutten av episoden?

For å sitere henne: "The god who comes demands his sacrifice!! Where is Sam Merlot?"

Zombie-Tara sier også noe om denne "him" i traileren til neste episode..

 

Kanskje dette er Djevelen, og at Mary Ann prøver å tilkalle han fra underverdenen? Heh.. bare en crazy teori da.. :)

 

guden det refereres til her er dionysus, han har horn på hodet så derfor kan mange feilaktig tro at han er djevelen. hvis du leser den artikkelen på wikipedia som det linkes til oppfor her så forklarer den alt

Endret av Doctor_Who
Lenke til kommentar
Hvis hun er djevelen, hvem er denne guden hun nevner i baren mot slutten av episoden?

For å sitere henne: "The god who comes demands his sacrifice!! Where is Sam Merlot?"

Zombie-Tara sier også noe om denne "him" i traileren til neste episode..

 

Kanskje dette er Djevelen, og at Mary Ann prøver å tilkalle han fra underverdenen? Heh.. bare en crazy teori da.. :)

 

guden det refereres til her er dionysus, han har horn på hodet så derfor kan mange feilaktig tro at han er djevelen. hvis du leser den artikkelen på wikipedia som det linkes til oppfor her så forklarer den alt

 

Hva det ikke i en episode sam og ho dama snakka om hva Maryann var fornoe?

Lenke til kommentar
Jeg personlig håper Lafayette får en større rolle i serien, synes det er virkelig en karakter som serien kan nyte godt av.

 

Og Eric er vill, håper han mistet sin siste rest av "menneskelighet" da Godric døde.

Bill har jo blitt satt på siden i denne sesongen til de grader.

 

Lafayette skulle vel egentlig vært død nå, men jeg skjønner at de har valgt og holde på han.

 

 

 

 

Om de fortsatt kommer til å følge bøkene sån nogen lunde så vil Eric og Soki få ett mer nært fohold, noe det ser ut som siden ho sugde blodet hans, mens Bill vill falle litt fra. Eric Blir vel heller hakke mer mennskelig om jeg husker korekt.

 

 

 

 

Skjønner ikke helt motivet hennes, hvorfor driver hun å herser som hun gjør?

Det er i hennes natur, akkuratt som Vampyrer tiltrekkes av blod.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...