IceBlitz Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Hvor forsvinner egentlig trådene? De forsvinner jo støtt og stadig, er jo kun 1 side med tråder i bildekritikkforumet! Lenke til kommentar
photogurl Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Hvor forsvinner egentlig trådene? De forsvinner jo støtt og stadig, er jo kun 1 side med tråder i bildekritikkforumet! Merkelig...jeg ser 394 sider... Kanskje på tide og lære seg litt hvordan forumet virker? 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Hvor forsvinner egentlig trådene? De forsvinner jo støtt og stadig, er jo kun 1 side med tråder i bildekritikkforumet! Merkelig...jeg ser 394 sider... Kanskje på tide og lære seg litt hvordan forumet virker? Tror du missforstår i bildekritikk "digit" er dette korrekt, men i det "gamle" BK forumet til Akam er det over 11000 bildeposter men man får bare opp første side. Lenke til kommentar
photogurl Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 (endret) Hvor forsvinner egentlig trådene? De forsvinner jo støtt og stadig, er jo kun 1 side med tråder i bildekritikkforumet! Merkelig...jeg ser 394 sider... Kanskje på tide og lære seg litt hvordan forumet virker? Tror du missforstår i bildekritikk "digit" er dette korrekt, men i det "gamle" BK forumet til Akam er det over 11000 bildeposter men man får bare opp første side. Ikke hvis du går inn på "tilpasset", velger "tidslinje" og velger "vis alle"... mannfolk... Endret 30. august 2012 av photogurl 2 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Ikke hvis du går inn på "tilpasset", velger "tidslinje" og velger "vis alle"... mannfolk... Se der, man lærer så lenge man lever Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Se der ja... Godt man har kloke kvinnfolk til hjelp Ikke alltid man(n) får med seg alt. Ender ofte opp med å bare titte "én" plass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå