Garegaupa Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Eg har nyss lagt inn ein Microsoft Exchange-konto i Outlook 2007 på PC-en min. Frå tidlegare så har eg vore van med at den kalenderen og dei oppgåvene som vert synte under "Planar i dag" i Outlook er det som ligg lokalt på PC-en min (altså under "Personlige mapper"), men no har det brått gått over til å vise det som ligg på Exchange-serveren ("Postboks"). Exchange har beint og greitt "teke over" heile Outlook-en min, og det er eg ikkje så alt for begeistra over. Eg vil gjerne ha "Planar i dag" til å syne lokal kalender og oppgåver att. Den einaste måten eg har funne ut av så langt måtte vere å setje "Personlige mapper" som standard under "Datafiler", men då vil all E-post verte lasta ned lokalt på PC-en, og då forsvinn litt av poenget med heile Exchange-serveren... Er det ikkje nokon enklare måte å gjere dette på? Eller er noko såpass enkelt som dette beint og greitt umogeleg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå