Gå til innhold

Jakten på spill som varer 20 timer+


Anbefalte innlegg

Per dags dato er det knapt nokon spel som varer lenge. Synd. Kan godt forstå det, iogmed at det kostar skjorta å lage kvalitetsspel per dags dato.

 

 

Einaste spelet som varer LENGE, og då meinar eg lenge, er Total War 2: Medieval. Med ein god PC kan du få nokre EPIC battles med bra kvalitet! Fantastisk spel.

Kjedelig at du kom meg i forkjøpet. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du ikke har prøvd doom3, så anbefaller jeg det virkelig. Etter min mening er det bedre enn både f.e.a.r. og bioshock. Det er antagelig det selskapet som har mest erfaring med å lage fps-spill, og selv om spillet er over 4 år gammelt, så tror jeg du skal ha spandert seriøst med penger hvis du skal kjøre det med alt på maks.

Lenke til kommentar

Kjøp deg Playstation 2/3 og spill Final Fantasy spillene. Det er spill som virkelig tar tid (spesielt FFX, med alle de video-klippene i spillet - Mitt yndlingspill).

 

Men til PC er det nok lite å anbefale nå til dags. De fleste spill er korte og gjennomføres nokså fort. Grafikken blir bedre og bedre med årene, mens storylinene og lengden blir kortere; Quality before Quantity =/

 

Lykke til med å finne et spill. Da jeg selv er interessert i å finne meg et langvarig spill selv.

Lenke til kommentar
Total war er fantastik spill:D men hvis du er kjapp og spiller bare for å vinne tar det ikke på langt nær 20 timer.

 

Hvis du er villig til å snike deg over i multiplayer så er det vel haugevis av spill som vil ta deg mye mer enn 20 timer.

 

Det lengste slaget jeg har hatt i multiplayer varte over en time. Maks bittert å tape etter en tapper kamp.

Lenke til kommentar
Etter innkjøp av den kjempeflausa som var Age of Conan så har jeg nå en råtass PC som trenger å få kjørt seg. Det er ikke første gang jeg lager et sånt topic, men det er nye tider og nye spill.. så:

 

Hvilke PC spill fra 2007/2008 er det å anbefalle for oss som er ute etter en singleplayer som varer 20 timer eller mer?

(alle sjangere er aktuelle)

 

 

Baldurs gate 1 -> baldurs gate 2 exp pack... snakker vi om en måndes tid game play hvis du gjør alle questene :D

 

ellers, diablo 2 og warcraft serien (rts spilla altså)

Lenke til kommentar

Mmm, mange gode spill nevnt her (Mass Effect, Oblivion og Total War spillene er de som går igjen hos meg).

 

Begynte på Sins of a Solar Empire for noen uker siden, og holder fremdeles på med et spill mot 3 "AI's" som jeg begynte på i starten av sommerferien min (ca. to uker siden). Hadde nettopp det første avgjørende slaget mot en av de, hvor jeg desimerte hovedflåten hans (takket være mine 6 capital ships og støtte fartøy). SoaSE er et multi-core spill, så den utnytter fullt en Core 2 Duo eller Quad processor.

Lenke til kommentar

Ville forresten også prøvd Bioshock, ser bare konge ut.

Gleder meg som fy til å få prøvd det ut med en maksin som kan kjøre det :)

Stalker clear sky kommer og snart, ser ut til å være bra grafikk der.

 

Edit:

Company of Heroes er også et kult spill hvis du liker slike spill.

Endret av Mr. Fiskum
Lenke til kommentar

Vel ser ingen som har nevnt Supreme Commander så må bare føye det til vis man liker strategi spill. Bare scrimish tar en time vis man ikke har på at man kan øderlegge hoved roboten

 

med en nye exp Forged Alliance har dem lakt til 110 nye units (Akkurat som det ikke var mange nok fra før :p )

Endret av hov55
Lenke til kommentar
Jeg vil også tro at Fallout 3 (kommer ut i starten av oktober - visstnok) vil ha en "levetid" på 30+ timer.

Jeg satt og så ett intervju med skaperen av fallout 3, han kom med følgende...

holder deg bare til hovedoppdragene har man ett spill på 20timer + -

Går man for alt det andre har man over 100timer +++

http://www.gametrailers.com/player/36162.html

 

konge, dette er virkelig et av spillene jeg har ventet på, etter oblivion fant jeg ikke noe som var langt nok men fallout virker som en contender til å ta førsteplassen over beste rpg i min bok

Lenke til kommentar
Jeg vil også tro at Fallout 3 (kommer ut i starten av oktober - visstnok) vil ha en "levetid" på 30+ timer.

Jeg satt og så ett intervju med skaperen av fallout 3, han kom med følgende...

holder deg bare til hovedoppdragene har man ett spill på 20timer + -

Går man for alt det andre har man over 100timer +++

http://www.gametrailers.com/player/36162.html

 

konge, dette er virkelig et av spillene jeg har ventet på, etter oblivion fant jeg ikke noe som var langt nok men fallout virker som en contender til å ta førsteplassen over beste rpg i min bok

 

eg kan love deg ein ting, fallout 3 kjem aldri til å ta førsteplassen over beste RPG! Fallout 3 går i samme mal som oblivion(stort område, traske rundt). Levetida kan vere høg om du gjer alt, men vil neppe ha langt frå like stor dybde som Baldurs Gate 2 iform av character creation/skills/feats, evt companions, historie, plot osv. Og eg trur heller ikkje at sub-quests som fallout eventuelt tilbyr vil vere av høg kvalitet. But who knows? tidleg å sei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...