Gå til innhold

Ny PS3 om 2-3 uker!


DKH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klarer ikke se den enormt store greia med BC. Har man PS2 spill man vil spille, så fyr opp PS2'en du garantert har da vel. At spillene blir oppskalert noe har vel ikke akkurat enormt å si. (og å måtte ha PS2 fremme i tilleg, skjønner jeg ikke at er det største problemet)

Lenke til kommentar
Klarer ikke se den enormt store greia med BC. Har man PS2 spill man vil spille, så fyr opp PS2'en du garantert har da vel. At spillene blir oppskalert noe har vel ikke akkurat enormt å si. (og å måtte ha PS2 fremme i tilleg, skjønner jeg ikke at er det største problemet)

 

Denne diskusjonen har vært oppe før, vi trenger den ikke en gang til. Hvorfor skal noen se det som et problem at mange av oss vil ha BC? Vil vi ha det så la oss få lov til det da vel, selv om det ikke gir mening i det hele tatt for noen av dere andre. Argumenter er blant annet at det er enklere å ha alt samlet i én konsoll, i stedet for to, så slipper man å ha ps2'en stående framme og tilkoblet hele tiden. Dersom man har en ps2 som fungerer i det hele tatt da. Hva med de som ikke har det? teit å kjøpe en ny ps2 dersom man kan få den funksjoner innbakt i en ps3 uansett.

Lenke til kommentar

BC er et must fordi Sony lovte det. De kan ikke bare fjerne ting som skulle ha vært der. Snart selger de vel PS3 uten harddisk åsså. Ihvertfall ikke når den har kommet i salg. En ting er å forandre på noe når den ikke har kommet ut enda, men når de plutselig stopper å lage konsoller med BC etter at den har vært ute på markedet er dumhet.

 

For min egen del ønsker jeg BC fordi da trenger jeg bare å ha en konsoll framme, samtidig som både PS1'n og PS2'n min begynner å dra på åra. Sitter på gjerdet og venter til jeg finner en som kan spille PS1, PS2 og PS3 spill..

Lenke til kommentar
BC er et must fordi Sony lovte det. De kan ikke bare fjerne ting som skulle ha vært der. Snart selger de vel PS3 uten harddisk åsså. Ihvertfall ikke når den har kommet i salg. En ting er å forandre på noe når den ikke har kommet ut enda, men når de plutselig stopper å lage konsoller med BC etter at den har vært ute på markedet er dumhet.

 

For min egen del ønsker jeg BC fordi da trenger jeg bare å ha en konsoll framme, samtidig som både PS1'n og PS2'n min begynner å dra på åra. Sitter på gjerdet og venter til jeg finner en som kan spille PS1, PS2 og PS3 spill..

 

Når det gjelder BV er det vel faktisk Sony som bestemmer... eller??? De solgte ført med, og så så de at det kunne spares penger ved og fjerne, og de har fjernet... så enkelt er det faktisk. Så er det helt opp til deg og kjøpe det du ønsker deg, en brukt ps3 med BC eller en ny uten... Du må gjerne sitte på gjerdet og spille ps1 og ps2 spill, men det er vel ditt valg, mulighetene ligger der...

 

Personlig tror jeg de fleste som ønsket seg BC kjøpte deg ganske tidlig og fikk dette...

 

Men ikke la oss krangle om det...

 

Når det gjelder ny PS3 tror jeg det bare er en med nye kontroller og kanskje 20-60GB større HD.

Lenke til kommentar
Som skrevet over: Fikk ikke sett pressekonferansen i kveld. Sa de noe om den nye konsollen som er ventet??????????

 

Ja, Sony kommer til å komme med 80GB i september, som mer eller mindre er en 40 GB, bare med dobbel så stor lagringskapasitet, til samme pris som 40gb ligger på nå. Dessverre ingen BC denne gangen heller.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Så ingenting nytt i forhold til 40GB (utenom GB-forskjellen)? Usb innganger osv.? Dette gjelder Europa eller? Så fort innom ITavisen, og de skrev det kun gjaldt for USA og at vi dermed fortsatt ikke visste noenting...

 

Ingenting nytt annet enn kapasiteten nei, så nokså skuffende vil jeg si. Det var ikke sagt noe om hvor i verden dette gjalt, men siden konferansen ble holdt i USA, vil jeg tro det er kun der det gjelder foreløpig. Vi i Europa må vel vente i evigheter, som vanlig. :roll:

Lenke til kommentar
og da er jo importstopp, slik at vi ikke får kjøpt maskiner, helt HÅPLØST! (Vurderer å kjøpe 360 i stedet, nesten på pur f....)

 

Ja, det er jo helt latterlig. Virker som det er meninga at jeg ikke skal kjøpe den, for når jeg endelig har råd, så er den komplett umulig å få tak i. Verken elkjøp, cdon, expert eller andre nettsider jeg har vært på, har den tilgjengelig.

Men når jeg nevner komplett, så ser jeg at på Komplett.no står det at de får inn 193 stk. 21. juli, dog dette er en såkalt ubekreftet dato, så kan ikke garantere noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...