Nuvian Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Det kommer en 80gig PS3, det er den eneste forskjellen. Lenke til kommentar
DKH Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2008 Virker skråsikker? Sikker i din sak - kilde? Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Hva med de nye kontrollerne som skulle komme? Er det ikke bevegelsesfoelsomme eller six-axis eller noe i den duren? Kanskje annonsert allerede det? I saafall beklager jeg... Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 kontrollen heter dualshock3 og har risting i tillegg til sixaxis greiene.. Lenke til kommentar
Kenny-boy Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Det blir nok en mindre PS3-versjon med dualshock. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Hvis de først skal komme ut med en ny PS3 så håper jeg dette skjer med att de putter inn mere ram og ett bedre skjermkort for de er en flaskehalls for de som utvikler spill for multiplattform. Så du mener at de som allerede eier en PS3 skal kjøpe ny? For å kunne spille det med "bedre" grafikk/fps osv. Trudde du klagde på at PS3 har install noe som begynner å ligne på en pc. Så kommer du med oppgradering av HW. Huff... Lenke til kommentar
kilik Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Mitt tips: 160 GB PS3 med Dual Shock 3. Lenke til kommentar
DKH Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2008 Tror mer på en 80GB versjon med DS 3 inkludert. Mulig det blir i en pakke/bundle med ett spill. Noe sier meg at Sony ikke vil øke prisen så veldig mye, og derfor har jeg ikke noe tro på 160GB (selv om det kunne vært artig). Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 tvile på at dem oppgraderer hardware, einaste hadde vært om dem setta inn mer ram så man kunne kjøre linux bedre. tippe dem lansere en ny pakke med dualshock 3 støtte for ps2 spill og merkbart større hardisk. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) Sony ville ha gravd sin egen grav ved å ha oppdatert konsollen hardwaremessig, rett og slett... Endret 12. juli 2008 av Selvin Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Sony vil uansett ikke lansere en ny PS3 med mere ram osv... Da ville Sony tapt masse penger for jeg er 100% sikker på at de som har PS3 nå ikke vil kjøpe en ny PS3 med mere ram osv... så blir nok 80GB versjon Det med større HDD er jo ikke noe problem det er jo bare og sette inn en større selv vis du trenger mer plass Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Har et par teorier: 1. 80Gb konsoll med DS3-kontroll til samme pris som 40gben 2. En ny konsoll med full BC 3. PSThree - en slim versjon (dog noe tidlig enda) Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Har et par teorier: 1. 80Gb konsoll med DS3-kontroll til samme pris som 40gben 2. En ny konsoll med full BC 3. PSThree - en slim versjon (dog noe tidlig enda) Tviler på at teknologien er blitt så billig enda at det er økonomisk mulig eller taktisk å lage en slimutgave. Men punkt en og to er ikke utenkelig. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 MS kommer med 60 GB til samme prisen som Pro/Premium 20 GB har nå: http://www.xbox.com/en-US/community/news/2...solestorage.htm Da kan det nok være at Sony oppgraderer til minst 80 GB på sin billigste. Merk forøvrig at det ikke er noen prisforskjell på 40 GB og 80 GB 2,5" lenger, Netshop har både 40 GB og 80 GB Samsung til 250 kr. Kostnadsmessig kan det faktisk være billigere for Sony å sende med 80 GB-disker siden disse vil masseproduseres lengre enn 40 GB-disker. Nå har jo Sony kraftige mengderabatter fra harddisk-produsentene så jeg vil tippe prisene per stykk er omtrent slik: 40 GB: 100 kr 60 GB: 100 kr 80 GB: 100 kr 120 GB: 120 kr 160 GB: 140 kr 200 GB: 180 kr 250 GB: 200 kr En slim-versjon drøyer nok minst ett år til. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Hadde vært fint med en ny versjon av PS3 snart ja. Spesielt siden jeg snart skal skaffe meg et eksemplar Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 En ting jeg ikke har forstått. Da 60 GB kom, klaget så mange forbrukere på prisen at Sony ble sett nødt til å strippe ned konsollen for å selge den billigere - 40 GB versjonen. Etter det begynner folk å jamre igjen over at de har mistet bakoverkomp. og 60 GB blir sett på som en sjelden perle "som man absolutt må ha til enhver pris" til skyhøye priser på Ebay o.l. sider. Da betaler man nesten mer enn da 60 GB faktisk var i produksjon. Heia gjennomsnittsforbrukeren... Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Klaga vel fordi vi ville ha alt med, bare billigere. Ble vel litt panikk når de fjerna dilldallet på den billigere utgaven. Og det er langt fra alle som punger ut latterlige summer for en 60GB, som meg. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Hadde vært fint med en ny versjon av PS3 snart ja. Spesielt siden jeg snart skal skaffe meg et eksemplar Samme her. Har nå gått lei av å vente på en ny utgave med bakoverkompatibilitet i et halvt år, og irritert meg kraftig over at jeg ikke hadde råd til å handle den gang 60 gb var tilgjengelig. Har derfor en god stund nå bestemt meg for å snart gå til anskaffelse av Ps3 uansett, og bare gi blanke i bc. Men så dukker dette ryktet opp, og dermed blir det å vente en liten stund til, for å se hva som popper opp på tirsdagens pressekonferanse. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Planen for idag var egentlig å stikke innom en nyåpnet spillbutikk her nede på Palmekysten og skaffe meg en PS3 på åpningstilbudet deres. Tror det var snakk om 30-40% rabatt til de 20 første eller no' sånt. Men etter jeg så denne tråden her igår, så droppet jeg det og venter heller til etter Sony's pressekonferanse, for kanskje kommer det en fin nyhet for enkelte av oss, iallefall for Nevnarion og meg Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 bare dere kjøper ps3 og opplever mgs4 som er HELT fantastisk så er dere tilgitt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå