Gå til innhold

Ny PS3 om 2-3 uker!

DKH

Anbefalte innlegg

Fikk vite av en på elkjøps kundesenter hvorfor det er så lite med PS3 om dagen, er fordi importen er stanset, da det skal komme en ny utgave av PS3 ut i butikkene om 2-3 uker. De hadde ikke fått vite noe om hva som var forskjellig, eller pris på den nye utgaven. Noen som har mere info om denne nye utgaven?

Endret av DKH
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det visste de ikke noe om på Elkjøp når jeg var der for noen dager siden...

Men om det er noe i det, så får vi sikkert vite det neste uke på E3. Det er vel torsdag Sony skal holde pressekonferanse om jeg ikke husker feil.

Var en på sentral kundeservice som fortalte meg det (en som virket som kunne litt faktisk, i motsetning til andre på elkjøp, men nok om det). De hadde som sagt ikke fått vite hva som var nytt, og hva prisen var for den. Men det er vel kanskje rimelig å tro at det blir en modell med 80GB eller at de begynner å inkludere DS3 i pakken...

Lenke til kommentar

Syntes att det hele er merkverdig oppførsel fra Sony sin side. Først kom 60 gb og 20 gb så stoppa de produksjonen av 60 gb fordi det var for dyr og lanserte en 40 gb med null bakoverkompabilitet for PS2 spill. Skal de nå stoppe med 40 GB produksjon og så lansere en eventuell 80 GB med bakoverkompabilitet. Hvis de først skal komme ut med en ny PS3 så håper jeg dette skjer med att de putter inn mere ram og ett bedre skjermkort for de er en flaskehalls for de som utvikler spill for multiplattform.

Lenke til kommentar

Var innom Spaceworld i stad, der nevnte han som var der at han hadde hørt rykter om at det var 80GB til uendret pris som skulle komme, men kunne ikke si noe sikkert, så er nok bare en spekulasjon til!?!?

Lenke til kommentar

det er mye rykter om hva som kommer.

det er vel logisk og tro at den nye modelen vill ha backmuligheter(spille ps2 spill) den vill nok også ha en større hardisk.

de vill nok annonsere det på E3 nokså sikkert. det er der alt skjer.

tenke personelig og kjøpe ps3 den 15. men etter de sluttet og sende venter jeg til de har den nye modelen.

her er countdown til Sony, MS og Nintendo sin konferanser

http://games.ign.com/articles/885/885646p1.html

det som er enda rarer er at eksperter har sakt at ingen prisdrops vill komme pågrunn av at PS3 er forsatt altfor dyre og produsere.

Endret av Heroes
Lenke til kommentar
Syntes att det hele er merkverdig oppførsel fra Sony sin side. Først kom 60 gb og 20 gb så stoppa de produksjonen av 60 gb fordi det var for dyr og lanserte en 40 gb med null bakoverkompabilitet for PS2 spill. Skal de nå stoppe med 40 GB produksjon og så lansere en eventuell 80 GB med bakoverkompabilitet. Hvis de først skal komme ut med en ny PS3 så håper jeg dette skjer med att de putter inn mere ram og ett bedre skjermkort for de er en flaskehalls for de som utvikler spill for multiplattform.

Nei, nei og atter nei! :cry:

Hva skal vi med konsoller om det skal bli slik at du må kjøpe en ny maskin/oppgradere den gamle hvert andre år for å spille de nyeste spillene? Da går jeg heller over til PC! At de skifter ut vifter og andre deler som kan bidra med å redusere støy og varme er greit, skal de derimot skifte ut skjermkort, grafikkort RAM og andre viktige komponenter fatter jeg ikke vitsen med å ha konsoller! Akkurat her synes jeg egentlig Nintendo skal ha kudos, det fnnes bare en versjon av Wiien, og det er jeg jammen meg glad for! :)

Lenke til kommentar
Hvis de først skal komme ut med en ny PS3 så håper jeg dette skjer med att de putter inn mere ram og ett bedre skjermkort for de er en flaskehalls for de som utvikler spill for multiplattform.

Dummeste jeg har hørt.. slikt kommer ALDRI til å skje med en konsoll, hvertfall ikke i denne generasjonen, verken med wii, xbox360 eller ps3, og takka fader for det :)

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar
Hvis de først skal komme ut med en ny PS3 så håper jeg dette skjer med att de putter inn mere ram og ett bedre skjermkort for de er en flaskehalls for de som utvikler spill for multiplattform.

Dummeste jeg har hørt.. slikt kommer ALDRI til å skje med en konsoll, hvertfall ikke i denne generasjonen, verken med wii, xbox360 eller ps3, og takka fader for det :)

Det kommer ikke til å skje, hardwaren er og forblir det samme uansett, men det kan forandre seg med ny vifte, mindre versjoner osv!!

Lenke til kommentar

Det kommer ikke til å skje, hardwaren er og forblir det samme uansett, men det kan forandre seg med ny vifte, mindre versjoner osv!!

selvsagt og slike endringer er jeg selvfølgelig for! ingenting er bedre enn slike forbedringer.. + ps2 bc for de stakkarne som ikke har det ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...