abene Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Oppdatering for hull i DNS-systemet kuttet nettet til Windows-brukere. Les mer Lenke til kommentar
pululf Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 shiiit... Jeg har xp og zonealarm, bra at jeg ikke lasta ned den oppdateringen! Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 DNS-fiks kuttet nettet Oppdatering for hull i DNS-systemet kuttet nettet til Windows-brukere. Fordi alle Windows-brukere har Zonealarm. Lenke til kommentar
GrH Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 jeg har noen pcr med Xp og Zonealarm. De mistet nettet! Jeg løste det midlertidig ved og slå av Zonealarm -Djgunnah Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 shiiit... Jeg har xp og zonealarm, bra at jeg ikke lasta ned den oppdateringen! Er det betre å vere sårbar for ein så alvorleg feil? Lenke til kommentar
server_victory Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 opplevde dette på 2 av 6 marskiner. Dei som tilfeldivis sto på når oppdateringa skjedde. Etter å ha prøvd litt fram og tilbake, så var eg på nett igjenn ved å banke i manuel DNS adresser og senke internett sikkerheten i zonealarm til medium. Ingen oppdatering som fungerer til zonealarm endå. Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Jeg mistet til-og-med tilgangen til Windows da jeg gjorde denne oppgradering på onsdag. Må nok ringe Microsoft i dag for å få reaktivert den. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) Her er en ny versjon av ZoneAlarmFree uten propblemer Info: Workaround to Sudden Loss of Internet Access Problem Endret 11. juli 2008 av Pc Lynet Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 DNS-fiks kuttet nettet Oppdatering for hull i DNS-systemet kuttet nettet til Windows-brukere. Fordi alle Windows-brukere har Zonealarm. Hva er poenget ditt? Sist jeg sjekket var 'brukere' ubestemt flertall, og ubestemt flertall henviser ikke nødvendigvis til alle. Altså, et ukjent antall brukere er rammet. Hadde det stått 'brukerene' så er saken en helt annen, men det gjør det altså ikke. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Overskriften er skrikende, misvisende og unødvendig tabloid-aktig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+65132 Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Dette opplevde eg også. Internet zone security brannmur greia sto på high når eg mista nettilgangen. Etter eg stilte den ned til medium fungerte alt fint igjen. Lenke til kommentar
server_victory Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Den ny feilfri'e versionen heiter: 7.0.483.000 lykke til alle slitere Lenke til kommentar
Mosess Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Overskriften er skrikende, misvisende og unødvendig tabloid-aktig. Enig Det burde stått noe som: Dns patch ødelegger for Zonealarm brukere. Artikkelen burde også inneholdt en link til nedlastbar patch man skulle bruke fra zonealarm så man kunne fikse denne typen problemer ved ett oppslag hos hardware.no . Da blir det jaggu en informativ artikkel som de berørte har nytte av + at oss om ikke har lyst til å lese om zonealarm kan hoppe over den. Klart, disse små agurkene er jo bare for å fylle tomrommet mellom alle de "utfyllende" artiklene om beta, rc og servicepack endringer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Jeg opplevde også dette! Jeg tok regelrett ned hele nettverket i huset og konfigurerte alt på nytt, før jeg fattet mistanke mot brannmuren. Heldigvis var ikke min PC berørt (COMODO), men to andre. Jeg skrudde bare ned sikkerhetsnivået et hakk, så var internett oppe og gikk igjen. Men nå skal det oppdateres! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Nå må hw.no slutte med disse idiotiske tabloide overskriftene! De fleste som leser her er rimelig oppegående og føler seg lurt når det leser artiklene bak mange av overskriftene. Slutt med krisemaksimerings tullet og la overskriften gjenspeile innholdet i artikkelen. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Får håpe vi ikke får ITavisen&Dingz II her.. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) jeg måtte fjerne sikkerhetsoppdateringen. det tok en del tid før jeg fatte mistanke. sikker på at den zonealarm oppdatering løser problemet ? Endret 11. juli 2008 av elg-elg123 Lenke til kommentar
ouCHastilaer Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Nå må hw.no slutte med disse idiotiske tabloide overskriftene! De fleste som leser her er rimelig oppegående og føler seg lurt når det leser artiklene bak mange av overskriftene. Slutt med krisemaksimerings tullet og la overskriften gjenspeile innholdet i artikkelen. Enig der. Syns jeg har sett slike overskrifter mer og mer her på hw.no i det siste. Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Jobber for en ISP leverandør her i landet og vil si at dette problemet faktisk var/er stort. Var ikke lett å finne feilen når kunder fikk ip, fikk full tilgang til modem. Osv, enkelte kunder fikk også pinget server. Oppdaget etterhvert at fellesnevneren var zonealarm utover dagen på onsdag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Jeg merket det jeg også. Jeg kunne pinge andre og det var ingenting unormalt når jeg tok en "tracert". Først etter jeg hadde revet ned og bygget opp nettverket i huset, skjønte jeg at det var Zonealarm. Nå kjører jeg COMODO på den ene av "zonealarm-maskinene". Det er generelt et bedre produkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå