Gozarpz Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Hei Skal arrangere et dataparty i siste helga i august, og trenger igrunn en side. Hadde tenkt å fikse den selv, men nå vet jeg ikke om jeg får tid til dette. Om noen er interessert, kan de komme med et lite utkast/forslag/ideer og finesser til en side, samt hva du skal ha for å lage den. Trenger vel ikke være så avansert. Ser for meg en stilig side med meny på siden eller i toppen, logo øverst, sider med info osv. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Det trenger ikke å være en hubaluba-side. Om du ser på theLAN sin side (som er en relativt enkelt side), ser du hvor "enkel" den kan være. For å få andre tips, kan du se på andre LAN-sider. Jeg tviler på at noen vil lage en side for deg - gratis. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Hvilket som helst CMS kan vel lett gjøres om til en dugelig side for informasjon noe slikt. Bare finn et passende offentlig tema og tilpass det med egen logo og innhold, så kan en gjøre større endringer om en har tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå