JuGeun Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Vi har en justisminister som når han blir slått ned av en asylsøker, som allerede har angrepet flere andre, så tenker han kun på å styrke vaktholdet rundt seg selv. Det er alltid morsomt når sosialistene avslører hvor dobbeltmoralske de er ja, alle skal ha det jævlig unntatt dem selv. PST foretar disse vurderingene, og hadde i noen dager styrket vakthold ettersom det kunne tyde på at det var et angrep mot justisministeren qua justisminister. Det er ufattelig at mennesker som vanligvis fremstiller seg som tilhengere av lov og orden viser en slik forakt for PSTs arbeid for å beskytte medlemmer av regjeringen. Da PST endret vurderingen reduserte de vaktholdet. Storberget beordret verken det ene eller andre. Om dere mener PST ikke burde styrke sikkerhetstiltakene rundt en statsråd som er blitt angrepet av en mann som det virket som gikk inn for å ta ham personlig burde dere sende dem en opprørt e-post. Jeg tror ikke de deler deres vurderinger. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Virker som det eneste høyreekstreme folk gjør er å sitte og finne på ting å klage over. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) PST foretar disse vurderingene, og hadde i noen dager styrket vakthold ettersom det kunne tyde på at det var et angrep mot justisministeren qua justisminister. Det er ufattelig at mennesker som vanligvis fremstiller seg som tilhengere av lov og orden viser en slik forakt for PSTs arbeid for å beskytte medlemmer av regjeringen. Da PST endret vurderingen reduserte de vaktholdet. Storberget beordret verken det ene eller andre. Om dere mener PST ikke burde styrke sikkerhetstiltakene rundt en statsråd som er blitt angrepet av en mann som det virket som gikk inn for å ta ham personlig burde dere sende dem en opprørt e-post. Jeg tror ikke de deler deres vurderinger. Poenget mitt og sikkert robertaas sitt også var at justisministeren er en idot fordi han har latt denne voldelige mannen blitt i Norge, etter det jeg vet ga PST nokså beng når mannen angrep en viss framtredende FRP-er. Angrepet på ministeren er en direkte effekt av en mislykket innvandringspolitikk. Virker som det eneste høyreekstreme folk gjør er å sitte og finne på ting å klage over. Virker som om det eneste venstreekstreme gjør er å dra falske fakta ut av ræva si og klage over at mennesker på høyre siden er rasister og ekstremister. Når de ikke appelerer til diskriminering, sløsing med statlige midler på politisk korrekte og idealistiske vrangforestillinger og opprettholder janteloven. Endret 18. juli 2008 av Dark Archon Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Fakta: Politiet er tungt til stede i dette området hver eneste dag og foretar daglig arrestasjoner Definer "tungt tilsstede"! Om dette faktisk stemt ville ikke politiet måtte advare folk mot å gå dit. Det er vel en grunn til at de er tungt tilstede? Fordi ting kan lett skje der. Selv om politiet er i området, så kan de ikke se gjennom vegegr og bygninger. Går man inn i en krigsone og tror man er trygg fordi det finnes jo noen tropper et sted i nærheten som er vennlige er det jo bare dumhet. See my points Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Virker som om det eneste venstreekstreme gjør er å dra falske fakta ut av ræva si og klage over at mennesker på høyre siden er rasister og ekstremister. Når de ikke appelerer til diskriminering, sløsing med statlige midler på politisk korrekte og idealistiske vrangforestillinger og opprettholder janteloven. Får ikke akkurat det inntrykket når jeg leser denne tråden. Hva er egentlig så bra med å være politisk ukorrekt forresten? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 Virker som det eneste høyreekstreme folk gjør er å sitte og finne på ting å klage over.Virker som om det eneste de rødgrønne gjør er å gi oss ting å klage over. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 Det er vel en grunn til at de er tungt tilstede? Fordi ting kan lett skje der.Selv om politiet er i området, så kan de ikke se gjennom vegegr og bygninger. Går man inn i en krigsone og tror man er trygg fordi det finnes jo noen tropper et sted i nærheten som er vennlige er det jo bare dumhet. See my points De rødgrønnes innvandrings- og kriminalpolitikk har gjort Oslo til en krigssone? Kan jeg sitere deg på det? Lenke til kommentar
frevild Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Det burde ikke være noen hemmelighet at Oslo var langt tryggere før i tiden. Og det burde ikke komme som noen overraskelse at den mangelfulle innvandrings- og integreringspolitikken som er ført, utgjør en del av forklaringen på dette. At politiet advarer folk mot å ferdes i visse områder, er urovekkende. Enhver innbygger i landet skal kunne ferdes fritt på offentlige steder uten å måtte frykte kriminelle overgrep. Et visst risikonivå må man rett nok alltid akseptere, men når dette nivået blir tilstrekkelig høyt, må man forlange at det gjøres noe med det: F.eks. at politiet patruljerer de aktuelle områdene hyppigere. Å erklære steder som "no-go-areas" er delvis å erklære fallitt. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Virker som det eneste høyreekstreme folk gjør er å sitte og finne på ting å klage over.Virker som om det eneste de rødgrønne gjør er å gi oss ting å klage over. Jasså? Jeg synes det virker mere som du finner på selv enn at noen gir deg alle usannhetene du farer med. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 Jasså? Jeg synes det virker mere som du finner på selv enn at noen gir deg alle usannhetene du farer med.Nevn en eneste usannhet jeg farer med! Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Navnet på denne tråden f.eks. "Politiet har nå helt gitt opp i holde orden i deler av Oslo" - fra ditt første innlegg i denne tråden. Det er jo fri fantasi fra din side. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Navnet på denne tråden f.eks. "Politiet har nå helt gitt opp i holde orden i deler av Oslo" - fra ditt første innlegg i denne tråden. Det er jo fri fantasi fra din side. -Har politiet gitt opp å holde "normalisert" risiko i hele Oslo? Ja [] Nei [] -Advarer politiet mot ferdsel i deler av Oslo? Ja [] Nei [] -Er det større risiko for å bli utsatt for kriminalitet i Oslo enn i sammenlignbare byer? Ja [] Nei [] Fri fantasi? Jeg kan jo også utfordre deg til å gå alene fra Grønnland t-bane og opp langs akerselva til Cuba en kveld etter 23:00 og så komme tilbake og si at det er jeg som har fri fantasi her. Endret 19. juli 2008 av robertaas Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Har Oslopolitiet gitt opp deler av Oslo? Nei, det er løgn for å prøve å få ting til å høres verre ut enn de er. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 Har Oslopolitiet gitt opp deler av Oslo? Nei, det er løgn for å prøve å få ting til å høres verre ut enn de er.Jeg ser du gjentar det, men du tør ikke svare på de enkle spørsmålene mine ovenfor eller ta utfordringen min. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Det er helt vanlig at det i visse områder er mindre "normalisert" risiko til visse tider av døgnet i større byer. Dette har ingenting med om Oslopolitiet har "gitt opp" å gjøre. Dra på torget eller på taxiholdeplassen i de fleste norske byer mellom klokken 2 og 4 på natten, så vil du være garantert en høyere risiko enn du gjør normalt. Særlig hvis du er en full ung mann, som Oslopolitiet også presiserte var tilfelle når det gjalt områdene i Oslo. Hvis politiet hadde gitt opp deler av Oslo, så hadde de ikke jobbet i de områdene lenger. Men det gjør de. Allikevel prøver du å lure folk til å tro at de har gitt opp. Det er ren løgn robertaas. Endret 19. juli 2008 av Rata101 Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Poenget mitt og sikkert robertaas sitt også var at justisministeren er en idot fordi han har latt denne voldelige mannen blitt i Norge, etter det jeg vet ga PST nokså beng når mannen angrep en viss framtredende FRP-er. Angrepet på ministeren er en direkte effekt av en mislykket innvandringspolitikk. Ufattelig at du klarer å mene at "poenget" ditt var noe absolutt uten relasjon til påstanden om dobbeltmoral fordi PST øker sikkerhetstiltakene rundt en statsråd som blir angrepet. Når det er sagt, justisministeren fatter ikke enkeltvedtak i asylsøkeren. Norge er forpliktet til å gi asylsøkere individuell behandling. Og justisministeren er ikke ansvarlig for norsk psykiatri. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Det Cybbe nevner over her var forresten også enda et løgnaktig påskudd fra robertaas, for å prøve å sverte den delen av norsk politikk som ikke hører under det ekstreme høyre. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 -Har politiet gitt opp å holde "normalisert" risiko i hele Oslo? Ja [] Nei []-Advarer politiet mot ferdsel i deler av Oslo? Ja [] Nei [] -Er det større risiko for å bli utsatt for kriminalitet i Oslo enn i sammenlignbare byer? Ja [] Nei [] 1. Ganske så normalt å måtte behandle forskjellige områder forskjellig. 2. Ja? Noe galt med det? 3. Aner ikke. Jeg kan jo også utfordre deg til å gå alene fra Grønnland t-bane og opp langs akerselva til Cuba en kveld etter 23:00 og så komme tilbake og si at det er jeg som har fri fantasi her.Har allerede gjort dette. Flere ganger. Hvis politiet hadde gitt opp deler av Oslo, så hadde de ikke jobbet i de områdene lenger. Men det gjør de. Allikevel prøver du å lure folk til å tro at de har gitt opp. Det er ren løgn robertaas. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Poenget mitt og sikkert robertaas sitt også var at justisministeren er en idot fordi han har latt denne voldelige mannen blitt i Norge, etter det jeg vet ga PST nokså beng når mannen angrep en viss framtredende FRP-er. Angrepet på ministeren er en direkte effekt av en mislykket innvandringspolitikk. Ikke bare mislykket invandringspolitikk. Her er det flere ting som er mislykket. Etter det jeg har fått med meg er den mannen uansett ikke helt frisk i hodet sitt og man skal være en blind idiot for ikke å skjønne at han utgjør en fare for omgivelsene sine. Likevel skal altså mannen gå fritt ute på gata. Helt utrolig. Men hvorfor kan ikke noen svare på hvorfor Oslo må være den verste hovedstaden i skandinavia på kriminalitet? Er Norges regjering virkelig så tafatte og hjelpesløse som de fremstår som? Er det noe galt med dem? Hvorfor gjør ikke regjeringen jobben sin?? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Hvis politiet hadde gitt opp deler av Oslo, så hadde de ikke jobbet i de områdene lenger. Men det gjør de. Hva består egentlig denne "jobben" deres da i siden forholdene ikke bedrer seg? Hvorfor har det bare blitt verre og verre med tiden i de aktuelle områdene?? Er ikke jobben deres å forbedre forholdene, ikke faktisk forverre dem?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå