minimum payne Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Hei har bestillt to 4870 sapphire kort, og sitter og gruer meg til bråket de kommer til å lage i crossfire. siden leveringsdato ikke er før den 15 lurte jeg på om jeg skal bestille en annen type kjøler og bytte ut standardkjøleren med når de kommer. nå har jeg ett asus 3870 med en fin rund vifteformet kjøler på, den satt på originalt og støyer ikke særlig, sånn type kjøler kunne jeg tenkt meg ,eller bør jeg gå for vannkjøling istedenfor? minuset med vannkjøling er jo hvis man skal bytte ett komponent så må man tømme slanger og risikere lekkasjer osv. så hvis du vet av noen fine kjølere til 4870 serien, post dem her i denne tråden. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Hvis du bruker standardhastighet på viftene er standardkjøleren svært stillegående. Det er kun hvis du manuelt guffer opp viftehastigheten at de bråker. Lenke til kommentar
Thorbjørn_lien Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Hvis du bruker standardhastighet på viftene er standardkjøleren svært stillegående. Det er kun hvis du manuelt guffer opp viftehastigheten at de bråker. Men finnes det vannblokker for 4850/4870 kort? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 vannblokker til 3850 og 3870 skal passe for 4850 og 4870 også, men har ikke vannkjøling selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå