rvenes Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Hallo. Har dei siste dagene hatt litt problemer med å få laste opp bilder til Flickr! Prøvd det meste. Oppdaterte Flickr Uploadr'n til siste versjon, der stopper den etter 1 bilde eller 2. Prøvd med Firefox sin Flickr plugin, der også hopper den over mange bilder og laster opp andre... det blir jo eit styr å finne ut kva den har lasta opp og ikkje. Prøvd meg på Webuploader saken, stopper opp etter 1-2 bilder den også! Eg har ein betalt konto, så det er jo uendlig med plass der, bilden er rundt 10mb store. Andre som har problemer med å laste opp bilder? Ser på forumet på flickr at det er litt styr med videoene, og få dei lagt ut, men dette er altså JPEG bilder! Anyone? Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Funker utmerket her må jeg si, noe av det kjappere jeg har sett. Bruker web-opplastninga. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2008 Jaja, til vanlig funker det bra, men i dei siste dagene har det blitt veldig ofte avbrutt osv... Har vel snart 8.000 bilder der oppe... så det har jo fungert fint... men 8.000 skal bli til... mange fleire! Lenke til kommentar
Bherserk Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Du er typisk mer følsom får dårlig nett når du skal laste opp store filer enn når du ser på vanlige nettsider. Kanskje nettleverandøren din har oversolgt kapasiteten så mye at du har stort pakketap, som gjør at filopplasting går tregt og statusindikatoren "hakker", samt at den ofte blir avbrutt. Eller det kan være problemer ute i nettet mellom deg og Flickr. Du kan prøve igjen, se om det er forskjeller avhengig av når på døgnet du prøver, og om du merker at ting går raskere eller tregere ellers også. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2008 I dag har dei fungert bra! Lasta opp eit par hundre bilder i dag. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 Ok, den er ustabil igjen. Den fungerer ikkje på store bilder. Rundt 10mb bilder er klin umulig å laste opp ein heil gjeng av. Har PRO konto så da er limiten 20mb pr bilde. Noken andre som har samme problem eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå