Tor92 Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Jeg har et par spørsmål angående en død ipod. For litt siden ble min Ipod ødelagt ved at jeg fikk det "døde Ipod" symbolet. Har behandlet Ipoden min veldig bra så det forstår jeg ikke. Jeg fikk Ipoden til jul to år siden og den er kjøpt på elkjøp, lurer da om jeg da kan levere den inn for reparasjon, men har ikke kvitering, men tror garantien står på min fars navn. Kan dette være en erstatning for kviteringen? Jeg lurer også på om vist de ikke greier og repare ipoden at jeg da får en helt ny, eller at de må sende den helt til Apple i USA eller noe sånt? Noen som har vært innen lignende hendelse? Takker for svar! Lenke til kommentar
efjeldse Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Først, prøv dette: Slå på og av "hold", før du holder "menu" og det midterste knappen inne i 5-10 sekunder, eller til det kommer et eple midt på displayet. Sett den gjerne i laderen i fem minutter før du prøver. (Dette løser faktisk de aller fleste problemer med ipod) Funker ikke det?, neste steg; Du har ikke kvittering.. Kontakt butikken den ble kjøpt i, så kan de søke opp på navn. Klarer de ikke å reparere den, får du ny, men repareres kan det stort sett alltid så lenge du ikke har vraka den. Den må ikke sendes til USA, men til Infocare i Oslo. Er borti lignende hendelser nesten daglig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå