luddrulf Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Hei! Fikk tak i en billig D900 fra england for litt siden, men det er ikke norsk firmware eller hva det nå heter på den. Har lest litt om å "flashe" telefonen til norsk, har og prøvd uten hell... Det fulgte med en såkalt flash-kabel i esken når jeg fikk telefonen, og jeg har funnet norsk programvare som jeg må få over fra PC'en og til telefonen... Har prøvd med et program som heter NANDownloader ellerno.. Er det noen som kan være så snill å hjelpe med? Vennlig hilsen en stakkars amatør Lenke til kommentar
luddrulf Skrevet 11. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2008 Noen som har gjort dette før, eller som har noen linker jeg kan prøve? Trenger sårt hjelp... Lenke til kommentar
jimjames Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 kabelen som fulgte med telefonen er sikkert bare en vanlig usb kabel og ikke flashkabel som må kjøpes utenom vanligvis. Lenke til kommentar
luddrulf Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 kabelen som fulgte med telefonen er sikkert bare en vanlig usb kabel og ikke flashkabel som må kjøpes utenom vanligvis. Har flashkabel og, men det funker ikke med den heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå