Carlgutt Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Så nettopp den dokumentaren på tv2 og må at jeg rett og slett ble sjokkert, så mange bevis de hadde at det var bomber i twin towers øyenvitner, opptak, vitenskaplig forklaringer, har ikke pleid å tro på dette før og har ofte bare skrud av TV'en når det det kom en ny 9/11 was a conspiracy serie, men nå er jeg mer usikker. Ta pentagon i dokementaren sa de at det var 4(?) filmkamrer på bensinstasjoner osv. som hadde hat mulighet til å få med seg flyet som krasjet inn i bygning etter minuter hadde FBI konfiskert alle vidoene og den dag i dag er de ennå ikke utgitt, alt de trenger for at folk ikke skal trenge å lurer lengre er jo bare å utgi videoene! Tilbake til Twin towers hvordan kunne noen fly være nok til å ødelegge 2 stor tårn som er bygd for å tåle jordskjelv, orkaner, flykrasj? Det var også den vidoen med osamabin laden der han innrømte å stå bak angrepet men i vidoen var han høyre hendt mens han i virkeligheten var venstre? En annen ting var at ingen av de opptak boksene som tar opp alt i flyet og som er i sånn super sikker stål greier ble funnet men et passbord til en pakistaner elns. ble funnet inntakt på baken og brukt som bevis? Og at folk ringte fra mobilene sine opp i høyder som det så og si er umulig å ringe fra. Begge de flyene som krasjet var heller ikke satt opp til å fly den dagen Nei herregud klarer ikke å formellere meg riktig, høres ut som en tulling men håper noen virkelig så dokumentaren. For er samfunn vi lever i vil vi noen gang finne ut sannheten? Vet at folk begynne å bli lei av disse trådene nå men jeg lurer også på rundt det med flight 93, hva skjedde med de 200 passasjerene? Eksperter sier jo at krasjet var fake og at det landet et annet sted (husker ikke hvor) hvor FBI akkuverte hele flyplassen og brukte en halvtime på å "evakuerer" passjerene med fligth 93 som aldri har blitt sett igjen, slaktet de de bare eller? Beklager for leifs det er sent og jeg deprimert og oppgitt. Lenke til kommentar
okasin Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Jeg så også denne dokumentaren i kveld, men jeg har vært overbevist lenge om at USA selv har stått bak dette hele tiden.. Hadde det bare vært noen få "småting" som typiske konspirasjons teoretikere kunne hengt seg opp i, så hadde jeg vært mer i tvil.. Men jeg har studert dette i et par år nå, utifra bilder, dokumentasjoner, film osv.. og er ikke i tvil om at her ligger det en skjult agenda bak, som er større en hva vi "vanlige" kan fatte rekkeviden av.. ennå! For om du tenker etter, så er det kun USA som har vært "tjent" med denne terroren sålangt.. Bush kan gjøre akkurat hva han vil etter denne "terror episoden" ! Hva har Bin Laden fått ut av dette? ikke en dritt! Ikke ville han ta "æren" for det heller.. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) Satt oppe og så på denne dokumentaren jeg også. Fikk med meg litt over halve dokumentaren. Jeg ble helt overveldet av den store mengden vitenskapelige bevis som ble fremlagt i denne dokumentaren. Vanligvis har jeg ikke brydd meg det grann om slike dokumentarer, da de for det meste presenterer de samme slappe bevisene og kommer med nøyaktig de samme, slitne argumentene. Utover det har jeg ikke så mye å si, men følte at jeg via denne dokumentaren fikk et veldig godt innblikk i hele 9/11-situasjonen. Endret 11. juli 2008 av Harald Strandbakken Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Jeg så det også og det jeg hvertfall tror på er at tilståelsen til Bin Ladn var fake og at USA allerede var klar til å gå inn i Midtøsten og kun har stått bak dette som en gyldig grunn. Og at 9 av de 19 påståtte kaprerne er bekreftet i live etter 911 gjør det ikke bedre for dem. USA virker veldig skyldige nå ja. Lenke til kommentar
The North Sea Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 At USAgjorde dette mot seg selv? Det er noe av det mest tåplige jeg har hørt...Hvorfor skulle USA drepe over 3000 amrikanske liv? Bare for å gå onn i midtøsten for å få over 3000 amrikanske soldater drept? Nei, det blir for dumt å tro!!! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Dette kan vi ta her; https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...hl=konspirasjon Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 At USAgjorde dette mot seg selv? Det er noe av det mest tåplige jeg har hørt...Hvorfor skulle USA drepe over 3000 amrikanske liv? Bare for å gå onn i midtøsten for å få over 3000 amrikanske soldater drept? Nei, det blir for dumt å tro!!! Tja, Ikke elle stater eller menneskene som styrer som bryr seg. Noe som forsåvidt er ganske enkelt og se. Hva får deg til å tro at usa tar noe godt vare på sine innbyggerer. At mange som styrer bryr seg om det. Er vell heller det at ''slikt skjer ikke i usa'' og de er så snille mentaliteten som gjør at usa slipper unna hver gang selv uansett hvor tvilsomme situasjonene er og hvor elendige og ulogiske forklaringene er. Ps. Usa hadde planer om å skyte sitt eget fly og gi kuba skylden. De er i full stand til å ta så mange liv. Ikke er det så mye i helhet, og andre får skylde og de går fri ifra fra det. Likevel så har de drept mange flere nede i irak, og gjort vondt verre. Men er det rettferdiggjort. Morsomt at er så mange muslimer ikke like usa og vesten? Lenke til kommentar
Z Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Sukk. Vær så snill og les følgende før dere begynner å tro på konspirasjonsapene: http://www.cracked.com/article_15740_was-911-inside-job.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg