Gå til innhold

Innkjøp av neste spill:

unwill

Anbefalte innlegg

Har spilt gjennom de fleste must-play spillene (zelda, smg, smbb, mk, re4) til Wii. Har også spilt gjennom No More Heroes, Zack and Wiki og er på god vei til å bli ferdig med Okami nå.

Skal gå til innkjøp av et spill, og ser på følgende:

Har prøvd Metroid Prime, men likte den ikke. Vet ikke om det var gameplayet eller stemningen jeg ikke likte helt.

Ser etter et single-player spill, sjanger har jeg ikke bestemt meg for.

Hvordan er boom blox, fire emblem, eller kanskje emergency heroes?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
lol, de 2 der er ikke på noen måte must-play=Þ åssen har det seg at du ikke har prøvd ratatosk=Þ? det er det beste spillet til wii..

Har ikke hørt om det spillet før. Men siden det er du som skriver det er jeg nesten sikker på at det er et spill som bare har blitt lansert i Japan. Hvis du vil så kan du jo fortelle litt om hva spillet går ut på, og hvor mye japansk jeg må kunne for å få noe ut av spillet. Har hatt 2 semester med japansk på universitet, kan det meste dagligdagse i hirigana og katakana, men ikke mye i kanji.

Lenke til kommentar

du må kunne japansk for å skjønne det, ikke noe knaji (eller jo, men veldig lite)

1ern kom hit, og dette kommer om en stund og, tipper 2009 en tid, mye å oversette=Þ 1ern fins på gc under samme tittel (tales of symphonia) og på ps2 (men bare til japan), skaff deg 1ern, spill igjennom... finn ut at du ville spille igjennom 24-57 ganger til, så skaffer du deg 2ern=Þ

Endret av aria-sama
Lenke til kommentar

Du kunne ju pröve Battalion Wars. Har aldri spilt det men tror att det morsomt hvis du kan spille i internet.

Oj da, jeg glemte att du ville ha en single player spill. Lego star wars er bra, hvis du ikke har spilt det för, det anbefaler jeg.

Endret av SchWarFighter
Lenke til kommentar

Emergency Heroes er morsomt, men blir fort kjedelig. Alt du gjør er å kjøre rundt i en standard asiatisk manga fremtidsby med diverse kjøretøy (brannbil, politibil og en slags ambulanse). Det er morsomt en stund, men kan bli ensformig.

WarioLand: Shake blir lansert om en stund her i Europa og er et tradisjonellt 2d plattformspill med gode, gamle Wario i hovedrollen. Vet mange av dagens unge ikke engang gidder vurdere det da full pris for "bare er 2d spill", men jeg teller dagene til det kommer. :)

Lenke til kommentar
*googler* (jp heter det mario story, foretrekker det nvnet=Þ) det er sinnsykt fett! anbefalt!

Du har en del spill du?:p

Må nesten komme til deg hver gang jeg vil kjøpe et spill ^^

Men som sagt, tror Super Paper Mario *host* Mario Story er noe du burde vurdere.

Jeg gjør det ihvertfall :p

Lenke til kommentar

Som sagt er WarioLand: Shake ikke for unge som tilter bare fordi de ser at det er 2D. Vi andre derimot kan kose oss. ;)

Super Paper Mario er kort sagt et av de morsomste spillene jeg har spilt siden Day Of The Tentacle (aner du ikke hva det er trenger du ikke vurdere WarioLand...) ;) Selve spillet er greit nok, men dialogen er utrolig morsom og helt klart verdt prisen alene. Dessverre syntes jeg den siste (åttende) verden ble unødvendig og gikk for mye på autopilot, så jeg gadd aldri fullføre den. De syv første verdenene derimot er klassikere på linje med Super Mario World. :)

Lenke til kommentar
*googler* (jp heter det mario story, foretrekker det nvnet=Þ) det er sinnsykt fett! anbefalt!

Du har en del spill du?:p

Må nesten komme til deg hver gang jeg vil kjøpe et spill ^^

Men som sagt, tror Super Paper Mario *host* Mario Story er noe du burde vurdere.

Jeg gjør det ihvertfall :p

godt over 50 wii spill nå^^ (sier i fra når jeg reacher 60, er nok ikke lenge til=Þ)

Lenke til kommentar
godt over 50 wii spill nå^^ (sier i fra når jeg reacher 60, er nok ikke lenge til=Þ)

Hvor mange av dem har du spilt gjennom ? ;)

Godt spørsmål :p har bare to selv, fikk wii for ikke så lengesiden =0

Men! har du kommet noe nærmere et valg?

Lenke til kommentar
Godt spørsmål :p har bare to selv, fikk wii for ikke så lengesiden =0

Men! har du kommet noe nærmere et valg?

Jeg skaffet meg Boom Blox og Fire Emblem Radient of Dawn.

Boom Blox var litt artig kanskje den første timen jeg spilte, men tok aldri helt av, skal gi den en ny sjanse senere.

Men Fire Emblem er genialt. Dette spillet er kjempeutfordrene, og jeg har blitt helt slukt inn i den verden. Har kanskje 13 t gameplaytime på den fordelt på 3-4 dager. Absolutt ikke anbefalt for casual gamers :)

Lenke til kommentar

hm? vet ikke om jeg alt har sakt dette men: jeg prøvde fe akatsuki no negai (det er det samme som du har ville jeg tro, er ikke flere på wii) hos en venn, og selv om jeg ikke hadde stort mot combat systemet, så fikk jeg ikke serlig lyst på det ikke pga alle de skinnsykt avanserte kanjiene, so liek går det an å ha japanske stemmer hvis jeg kjøper pal utgave?

Endret av aria-sama
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...