Splaxter Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) hey, jeg skal begynne å skate, virker kjekt og har prøvd litt av vennene mine klarer manual og de tingene du trenger for å starte uheldig vis ikke ollie men det fixer jeg snart men Session hadde nettopp ny åpning her i Haugesund (større butikk) og kjøpte meg en Plate, jeg har da ganske lite penger etter jeg kjøpte meg Globe Focus sko også men en av kompisene mine som skater skal selge 1 par speed demons truckere til 100kr som er ganske billig bare for å få meg i gang, men da mangler hjul og lille broren min har et leketøy brett til 100kr fra en leketøysbutikk, funker de hjulene som nybegynner? Edit: Vis noen lurer, kosta alle decks 399 og alle globe focus sko 399, BILLIG! Endret 10. juli 2008 av Splaxter Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 var i haugesund selv og grabba med meg en plate, selvom jeg nettop kjøpte nytt (så billig:P) etter mine erfaring så ville jeg styrt unna leketøybrett hjula, spør heller foreldrene dine om en deal og du kan låne penger elns, snopefri, mange gode alternativ for og tjene de pengene.. heller er jeg ikke noen fan av spitfire, men alt er relativt..manual er slett ikke noe en må kunne for og starte og skate, alt en må kunne er og stå på brette (bør kunne) ollien, ollien kan være det vanskeligste trickse for noen og lett for andre... du kan godt se filmer på youtube hvordan du gjør ollier, men, ett tips jeg har og gi deg, ikke tenk så mye på beinplasseringen som de i de fleste filmene vil, jo lengre bak du står, jo høyere, men lær deg ollie før du finner ut av det, bruk en beinplassering du liker! kulelager kan du få abec 3,5,7 tror jeg det er, tror jeg har 5atm.. men det vil du ikke merke store forskjellen tilslutt, kjør billig, spør de i butikken hva de anbefaler, de har nok bedre peil. en meg.. spør de og hvilke hjul de anbefaler Lenke til kommentar
Splaxter Skrevet 11. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2008 var i haugesund selv og grabba med meg en plate, selvom jeg nettop kjøpte nytt (så billig:P) etter mine erfaring så ville jeg styrt unna leketøybrett hjula, spør heller foreldrene dine om en deal og du kan låne penger elns, snopefri, mange gode alternativ for og tjene de pengene.. heller er jeg ikke noen fan av spitfire, men alt er relativt..manual er slett ikke noe en må kunne for og starte og skate, alt en må kunne er og stå på brette (bør kunne) ollien, ollien kan være det vanskeligste trickse for noen og lett for andre... du kan godt se filmer på youtube hvordan du gjør ollier, men, ett tips jeg har og gi deg, ikke tenk så mye på beinplasseringen som de i de fleste filmene vil, jo lengre bak du står, jo høyere, men lær deg ollie før du finner ut av det, bruk en beinplassering du liker! kulelager kan du få abec 3,5,7 tror jeg det er, tror jeg har 5atm.. men det vil du ikke merke store forskjellen tilslutt, kjør billig, spør de i butikken hva de anbefaler, de har nok bedre peil. en meg.. spør de og hvilke hjul de anbefaler takk trodde at jeg kom til få et lignende svar, for hjulene og kulelager osv er ikke det dyreste så jeg tror jeg kan skaffe pengene PS: bare skrev at jeg kunne manuel for vise at jeg ikke er helt lost i skating, kan lixxom skate uten å se helt fucka ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå