Thomas Bjørlo Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Hei! Jeg kunne trengt noen tilbakemeldinger på websiden jeg utvikler på domenet: http://www.nettbutikker.no/ . Kan dere fordele poeng for siden slik? (Det laveste scoren er 1 og det høyeste er 10): Design: X Innhold: X Seriøs: X Bonus: X Evt. andre kommentarer: Mvh Webutvikler Thomas Bjørlo (16), Administrator Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) tja, personlig blir jeg bare sliten av fancy nettsider, det er innholdet som teller. kanskje litt få linker, men siden er vel ny.. spørsmål: ved Telio linken står det "9 av 10 anbefaler Telio". hvem sier det? jeg lurer, for hvis jeg får forklaringer etc, av siden din, må jeg jo også vite at jeg kan stole på det som står.. hvis du skjønner hva jeg mener? uansett, jeg legger et bokmerke på siden. EDIT: ok, besøkte Telio.no nå, så forklaringene er fra siden linken leder til? Endret 10. juli 2008 av toro2 Lenke til kommentar
Thomas Bjørlo Skrevet 11. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2008 tja, personlig blir jeg bare sliten av fancy nettsider, det er innholdet som teller. kanskje litt få linker, men siden er vel ny.. spørsmål: ved Telio linken står det "9 av 10 anbefaler Telio". hvem sier det? jeg lurer, for hvis jeg får forklaringer etc, av siden din, må jeg jo også vite at jeg kan stole på det som står.. hvis du skjønner hva jeg mener? uansett, jeg legger et bokmerke på siden. EDIT: ok, besøkte Telio.no nå, så forklaringene er fra siden linken leder til? Ja... Men kan du sette opp slik som i artikkelen, design: X, innhold: X osv.? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Ser ut som en presentasjonsside for reklamebannere. Veldig rotete. Alt for mange elementer som maser om oppmerksomhet, dette gjør det vanskelig å fokusere på innholdet. Se også dette innlegget. Lenke til kommentar
Thomas Bjørlo Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2008 Noe mer dere synest om siden? Noen som har noen ideer til forbedring eller tips? Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Det først som slo meg da jeg åpna den var at det SÅ rotete ut, men etter et par sekkunder er det litt bedre. EN ting til, Siden er ganske går og kjedelig ettter in smak. Ellers er siden brukbar Lenke til kommentar
Thomas Bjørlo Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2008 Det først som slo meg da jeg åpna den var at det SÅ rotete ut, men etter et par sekkunder er det litt bedre. EN ting til, Siden er ganske går og kjedelig ettter in smak. Ellers er siden brukbar Eg håper du bruker Firefox. Siden synest best i firefox. Hva evt. farger burde eg putte inn? eller bakgrunn? Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Jepp bruker firefox, hva ellers? Det med farger: Prøv deg frem.... Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Design: 1 Innhold: 1 Seriøs: 1 Bonus: 1 - Få litt mer farger inn i designet. - Linkene i midten burde du gjøre noe med. (bakrunn, posisjon, farger, :hover osv..) - Og det samme med linkene på venstre side. - Kansjke legge til border rundt, hele greia. Endret 15. juli 2008 av php_user Lenke til kommentar
Pensarando Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Hei, Jeg synes at sida di er altfor grå og trist. Den trenger å sprites opp med farger, og du bør gjøre noe mer ut av den altfor hvite headeren din. Jeg tror ikke at sentrering av alle linkene var en veldig god ide. Orddelingsfeil gjør også siden veldig useriøs, men jeg vet ikke om du har mange av dem. Jeg kom i alle fall over "Rubrikk annonsene". Jeg tror egentlig at det må en fundamental forandring til før du får sida attraktiv. Jeg ville begynt å lage et slagord som "finn butikken som har det du vil ha" og satt det inn i headeren, slik at folk vet hva sida omhandler. Slik den er nå, måtte jeg faktisk navigere meg inn i en kategori, før jeg fant ut hva sida di var ment for. Deretter ville jeg tenkt ut et helt nytt grensesnitt hvor du ikke presenterer så mye informasjon. Jeg tror det ville slått an med en liten side (fysisk i høyde og bredde) hvor de besøkende på lettest måte kan finne nettbutikken de trenger, uten å suge til seg så vilt store mengder med informasjon som de må nå. Hvorfor i huleste lister du opp alle kategoriene både på midten av sida og i den venstre spalta? Det var veldig forvirrende! Kutt heller ned, det er min mening! Ikke gjør slike "verktøy-sider" (les: verktøy for å finne den rette nettbutikken) som dette, større enn de trenger å være, det viktigste er at verktøyet er brukervennlig, lettfattelig og kjapt å bruke. Dessuten bør kategoriene illustreres med bilder slik at ikke hele siden er text-only, tørr og kjedelig. Idéen din er helt grei og det kan faktisk være at jeg kommer til å bruke denne siden en gang. Jeg tror prisguiden.hardware.no har noe å lære av deg når det gjelder å kategorisere nettbutikker. Design: 2 Innhold: 7 (har ikke sett nærme på det, men tanken er god i alle fall Seriøs: 4 Bonus: Endret 24. juli 2008 av Pensarando Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Det første som slo meg når jeg så siden var: "Å herregud for en rotete side" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå