Gå til innhold

Kjedelig "ferie" - hva skal jeg gjøre?

vStyle

Anbefalte innlegg

Jess, om to dager skal jeg på en dønn kjedelig ferie til Kroatia med foreldra som jeg ikke har lyst til å bli med på engang, i 2-3 uker. Da prøver jeg selvfølgelig å forkorte dødtiden. Har noen her noen tips om hva jeg kan gjøre eller ha med for å gjøre det mindre kjedelig? Så langt har jeg tenkt å ta med et par bøker og en Creative Zen mp3/filmspiller. Men den har dessverre begrenset plass, og jeg har ikke alltid tilgang på PC.

Nå høres jeg vel ut som en bortskjemt drittunge, men å bli tvunget med på en såpass lang og kjedelig tur - som jeg til og med gikk gjennom i fjor og som ikke er ferie i det hele tatt, er ikke særlig greit. 3 uker er jævla mye hvis du ikke har lyst på det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ligger dere konstant på stranda i 3 uker eller :p

Edit:

Kanskje jeg skal komme med noen tips :p

Har du en PSP eller Nintendo DS kan du jo ta med det, hvis du ikke har kanskje en kompis har en du kan låne?

Hva med og ta med bærbar pc med filmer og spill på? Hvis du har en laptop da?

Skal si i fra hvi jeg kommer på mer.

Endret av Jo Are
Lenke til kommentar

Du skal på ferie til syden og du sitter der å klager? Fordi du ikke får tilgang til PC? Hva med å ligge på stranda, bade, titte på jenter, handle, drikke, og ellers bare slappe av. Herregud, sitte på PC'n kan du gjøre resten av året.

Lenke til kommentar

Takker, takker :p

Du skal på ferie til syden og du sitter der å klager? Fordi du ikke får tilgang til PC? Hva med å ligge på stranda, bade, titte på jenter, handle, drikke, og ellers bare slappe av. Herregud, sitte på PC'n kan du gjøre resten av året.

Eh, jeg mente ikke noe jeg skal gjøre der 24/7. Er ikke spennende på tur med foreldrene hele tiden akkurat.

Lenke til kommentar

Ja, strandliv er episk med foreldre.

Lenke til kommentar

Hvor gammel er du og hva slags innhold er det planlagt i denne ferien? Ikke myndig og tre ukers badeferie med foreldre? Uansett så trenger du jo ikke være bunden til dem hele tiden, spesiellt ikke hvis dere ikke har et veldig tett program.

Jeg vet av erfaring at Kroatia har mye mer å by på enn bare varme og strender, men hvis du ikke er myndig (?) reduserer jo det mulighetene noe.. Du kan jo undersøke litt om landet på forhånd og komme opp med noen initiativ til aktiviteter selv, så kan dere fort få til noen utflukter som er givende for alle og som fort spiser opp flere dager. Ellers er det jo en gylden mulighet til å bare slappe av i solen å opparbeide seg en smakfull brunfarge. Stå opp sent, late seg i solen dagen lang og spise en god middag og eventuellt litt drikke i hyggelig selskap på kveldstid er noe jeg gjerne kunne kunne gjort igjen og som jeg tror de aller fleste finner givende.

Ellers er jo foto noe som du vil kunne ha mye glede av der nede sett at dette er en interesse som fenger og du har utstyret til det. Litt avhengig av hvilken by dere skal til er det jo alltid mye forskjellig å ta seg til alt etter hva man er opplagt til/har lyst til å gjøre. Kanskje leie bil å kjøre litt rundt?

Lenke til kommentar

Er du gutt eller jente? Og hvor gammel? Uansett, ta med deg noen flasker glidemiddel og utforsk kroppen din:P Den vil aldri gå tom for batteri, og du slipper å tenke på å finne lader og å miste den osv osv. Mange flere fordeler enn en Nintendo DS.

Endret av sportacus88
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Ta en masse solarium, ta masse nattbad, spill høy musikk, sitte en uke inne å game å sov på skift.

Lenke til kommentar
Er du gutt eller jente? Og hvor gammel? Uansett, ta med deg noen flasker glidemiddel og utforsk kroppen din:P Den vil aldri gå tom for batteri, og du slipper å tenke på å finne lader og å miste den osv osv. Mange flere fordeler enn en Nintendo DS.

Haha xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...