Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Eksdama forvirrer meg!

Gjest alfapakken

Anbefalte innlegg

Gjest alfapakken

Hei!

Jeg vil bare skrive litt om dette siden jeg håper kanskje noen har noe erfaring i hvorfor kvinner (eller folk generelt kanskje) gjør dette!

værsåsnill å lytt til meg? :) skal prøve å holde det kort!

Vi var sammen i 2 år, men så kommer det som skjer med så mange når man er samboere, det blir slutt! dette var det som skjedde i veldig korte trekk:

Hun rotet med noen på nachspiel(med en venn av meg), men hun sa det til meg 2 dager senere, det ble mye styr, sendte henne ut av leiligheten for en uke men tilga henne nettopp fordi (tror jeg) at hun viste ordentlig anger og for at hun var ærlig mot meg og sa det til meg istedenfor at jeg fikk vite det av noen andre.

Så hun flyttet tilbake, men i helgene når vi var ute ble hun vrang, ville være igjen på nach, snakket med karer på telefonen og nektet å si hvem det var osv. Så dagen etter en sånn helg så sa hun at det kanskje var best at hun flyttet hjem igjen til foreldre og sine venner, _fordi hun ville være singel og leve sitt eget liv_ hun hadde ikke vært singel siden hun var 15 år (nå 22) bare være med venner og leve det livet der. Men hun sier at hun fortsatt er veldig glad i meg, og hadde det vært noen for henne så hadde det vært meg. Enda en grunn for at hun ville leve sitt eget liv var at hun ikke ville såre meg igjen ved å rote med noen igjen. Skal jeg tro på henne når hun sier dette eller sier hun dette bare for å gjøre det "lettere" for meg?

Så nå har det gått snart 5 måneder, det hender at jeg plutselig gråter når jeg blir for meg selv.. en eller 2 ganger i måneden KANSKJE, så får jeg meldinger med henne der hun uroer seg for at JEG får meg ny dame, og at hun ikke orker tanken på at jeg gjør det, jeg sa at jeg gjør nettopp det samme for henne.. Men tingen er at noen dager etter disse meldingene (som kommer om natten) så oppfører hun seg igjen som om vi er helt normale venner.. sier jeg at jeg savner henne eller noe i den grad intimitet så "unngår" hun det.. sånn kan det gå noen måneder igjen før hun plutselig en kveld kan bli litt mere intim enn vanlig..

Hva forårsaker denne oppførselen? jeg føler at jeg ikke kan komme meg videre siden jeg fortsatt elsker henne og hun sier det også plutselig kanskje en gang hver 2 måned tilbake, men ellers oppfører seg distant.. er hun redd for å miste meg helt og bare holder meg som en backup?? :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_24_*

Våkn opp da mann! Hun utnytter deg, "jævla fitter" kaller vi slike jenter.

Vis litt selvrespekt. Tenk på deg selv og drit i henne. Kutt all kontakt med henne, absolutt alt, facebook, msn, tlf, slett alle bilder av henne osv. Hvis hun ringer eller sendre melding, så ikke svar. Bare overse henne totalt.

Og gå ut og finn deg ny dame. Du fortjener bedre.

På den måten klarer du glemme henne og komme deg videre.

Sorry, men det er den beste måten å komme over et brudd på, tro meg.

P.S: Jeg hadde dumpet denne "vennen" din også var jeg deg.

Lenke til kommentar

Les mellom linjene da man. Ikke rart hun har lyst å prøve nye tng. Har ikke vært singel siden hun var 15 år. Samboer som 22 åring, altfor tidlig sier jeg. Droppe henne totalt, la henen leve sitt eget lille liv. Du virker som en moden fyr. Finn deg ei seriøse damen;) Har tross alt gått 5 måneder siden bruddet mellom dere, move on;)

Til slutt:

"hadde det vært noen for henne så hadde det vært meg", hvordan kan hun si noe slikt i det hele tatt???? Enten så elsket hun deg og hadde vært trofast mot deg og vært sammen med deg. Eller dropep hele greia med å la vær å si noe slikt. Forivvirendes dame som ikke vet hva hun helt vil. Klander henne ikke, er jo ikke særlig moden.

Endret av Wooho
Lenke til kommentar

Enig med de andre her, hun holder deg på gress. Hun har kontakt med deg kun for sitt eget selvbilde for å bekrefte at hun har MULIGHETEN til å bli sammen igjen hvis hun ønsker det. Men jenter ønsker vanligvis ikke det. Hun virker usikker og vinglete og du bør unngå slike jenter for alt det er verdt.

Dropp henne, ikke tro at det blir dere to igjen. Etter alt hun har dratt deg igjennom vil hun aldri kunne respektere deg hvis du fortsatt kommer som en lydig hund hver gang hun roper. Du må vise at du er mann og ikke la henne få makten i forholdet deres. Da har hun også makt over deg. Du vil bare bli såret.

Lenke til kommentar

Hun gir seg selv lov til å holde på andre samtidig som du ikke får lov til det samme. Du er fundamentet hennes som hun støtter seg på når hun trenger deg. Prøv å gi faen i hu dama, selv om det kanskje ikke er så lett siden dere har vært sammen så lenge. Gå ut, ha det gøy, finn deg ny dame, nytt bekjentskap. X-dama di får klare seg selv uten din hjelp :)

Lenke til kommentar
Kutt all kontakt med henne og finn deg ny dame.

Agreed.

Hun vil ha kontrollen over deg, si at hun er glad i deg osv for å få deg til å IKKE finne deg noe nytt, for det "takler" hun ikke lizm.

Chill max, og vær single i sommerferien. Digg det :)

Lenke til kommentar

Smekk til kjerringa og be henne dra et visst sted. Jiiz, er det rart vi jenter har rykte på oss som noen som elsker drama og bare er ute etter å utnytte gutter når det finnes jenter som henne? ._.

Ikke la henne beholde kontrollen over deg, i det minste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...