PinneVed Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Etter å ha blitt skuffet over AoC, sjekket jeg ut GW etter en 3 års pause... Logget inn og monket litt, sugde noe veldig i starten pga veldig rustene skills og at alle andre brukte noe spells og skills jeg aldri hadde sett før. Etter en stund klarte jeg å holde greit greit i gang med skills fra basis-pakken og fikk ordna pvp-pakka for 100kr slik at alle skills kunne unlockes med hjelp av faction points. Ble moro å finne ut av ting, nye klasser, og en helt annen pvp atmosfære enn AoC pga 1000+ balanserte skills og klasser. Så noen som spiller fortsatt? Noen gode i Hero Battles? Er det fortsatt noen norsk guild? (litt om hva guild wars er: veldig liten levelcap (lvl 20), man kan få flere skills ved å gjøre pvp eller pve oppdrag. Man kan hoppe rett inn i pvp ved å lage lvl 20 pvp only characters. Spillet bygger på 8 skillplasser der du skal velge skills som er mest effektive for det du skal gjøre. Spillet er instanced, det finnes ikke shared world som i andre MMOs. Spillet er lagorientert og klassene er balansert deretter, pvp finnes bare med 4+ folk på hvert lag) Lenke til kommentar
Haventh Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 TBoD er en hel norsk guild i guild wars. Jeg var i den en liten periode men gikk ut av den siden jeg var lei gw (forklarte først til ledere såklart). Lenke til kommentar
Jokerpoker Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Jeg spiller fortsatt gw. Ikke så veldig aktivt (det er jo sommer...), men jeg logger på ganske ofte. IGN: Le Mesmerino Lenke til kommentar
alleibruk Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) tja. det fine med gw er jo att det er gratis å spille. Har kjøpt alle tillegges pakkene, men har ikke spilt sp siden eye kom ut. men bruker og spille litt arena nå og da. fin mp action. (og ett av de få mp spillene man er sikker på att ingen jukser. er drit lei aimbots osv i cod 4.) Har abb på både aoc og lotr, men helt erlig så er jeg veldig skuffet over aoc. ingen atmosfære og lite å gjøre etter level 50. lotr er veldig bra, men har gjort mesteparten, venter på mines synes faktisk att factions er den morsomste sp delen i gw.. men man bør ha noen heroes, så nightfall bør man ha i tillegg. Fine med gw mp er å lage sine egne builds. Necro hexer og div ele builds er morsom. Ranger og mesmer interrupt builds er utrolig irriterende for monker Endret 12. juli 2008 av alleibruk Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Har ikke spilt Guild Wars på nesten to år nå, men jeg har fortsatt utrolig gode minner fra dette spillet. Totalt har jeg nok aldri brukt så mye tid på et spill som Guild Wars, og det er også det spillet jeg mener at jeg har fått mest for pengene ved å kjøpe. Får litt lyst til å prøve det igjen nå, men har vel kommet så mye nytt (spilte bare gjennom Prophecies og Factions). Noe jeg ser frem til er Guild Wars 2, bare synd det er så lite informasjon og nyheter om det. Har jo nesten ikke kommet noen nyheter om det siden i fjor? Lenke til kommentar
PinneVed Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 Er ikke så mye nytt i pvp værtfall, brukt en del tid på å teste/få tak i skills for wikibuilds og nye pvp unlocks. Mye moro å finne spesielle builds, liker spesielt en pet build som gjør bra skade. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå