torre87 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Har trent styrke jevnlig i 3-4 år nå og har vokst betraktelig i størrelse. Ønsker ikke å bli større enn jeg allerede er, men ønsker derimot å få mer markerte muskler, spesielt i bryst/rygg/mage-området. Noen som kan hjelpe meg her? Tidligere har jeg løftet rundt 8 reps x 3 , og dette har ført til at jeg har økt i størrelse, men føler at jeg ikke får spesielt markerte muskler av dette. Setter pris på alle tips! Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Jeg er absolutt ingen ekspert, men jeg tror du må senke fettprosenten, det er nok fettet som skjuler musklene tenker jeg? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Fettprosent er nok det viktigste, du kan jo trene slik at volumet blir enda større, men definisjonene kommer best fram ved lav fettprosent, den eneste måten å gjøre det på er å komme i kaloriunderskudd, dvs forbruke mer kalorier i.l.a en dag enn hva du inntar. Det enkleste da vil være å spise mindre eller spise mat med midnre kalorier, eller å trene mer slik at du forbruker mer Lenke til kommentar
torre87 Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2008 Takk for tipset. Åssen finner jeg ut hvor mange kalorier jeg trenger i løpet av en dag, og hvor mange jeg forbrenner når jeg trener osv? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Takk for tipset. Åssen finner jeg ut hvor mange kalorier jeg trenger i løpet av en dag, og hvor mange jeg forbrenner når jeg trener osv? Går du for tiden ned i vekt? Er vekta stabil? Går du litt opp i vekt? Tell kaloriene noen dager og prøv å innta litt mindre om du ser at du enten går sakte opp i vekt eller holder deg stabil. Finn ut omtrent hva du spiser og lag deg en plan for hva du skal innta i.l.a en dag og hvor mange kalorier det inneholder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå