AnaXyd Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Heisann! Min neste investering blir nye felger og dekk til min bil, grunnet at de gamle dekka er nesten ulovlige å kjøre med, og det kommer til å bli glatt å kjøre med de til vinteren. Så, jeg skal ha meg noen skikkelig tøffe felger, med lavprofildekk. Helst noen tjukke jævler på bakhjula, da jeg digger det. Ser jo ekstremt rått ut! Noen som veit om noen som kan passe til min bil? Sett litt på MOMO Strike, men de er så sinnsykt dyre der jeg har funnet dem. (Mekonomen) Setter pris på svar! Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Kan fikse deg en bedre pris enn de har Send en PM med boltsirkel og innpress, så skal jeg sjekke! Eller så har du TSW Splitz som kan ligne litt Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Oj, det høres bra ut! Hvor finner jeg ut informasjon om boltsirkel og impress? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Regner med du har 5x114,3, men er ikke sikker. Innpress står i vognkortet Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) 5x100, ET39 har Celica T20 Hvite felger kan bli veldig tøft på Svart bil, feks Compomotive felger i hvit med litt kant slår aldri feil Har også 4 stk ekstra Momo-X43 18" 8.5" bred liggende som jeg kanskje skal selge, da jeg ikke trenger 8 stk de blir nok tøff på din bil også Endret 11. juli 2008 av Dennis87 Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Okay.. Det eneste som står i vognkortet mitt om dekka er: Dekkdimensjon foran/bak 195/65 R 14 Min. load index min.hastighet foran/bak 78/U Standard felg for 6JJ Min. impress 45mm Maks sporvidde foran 1510 mm Maks sporvidde bak 1490 mm Men Dennis87 veit vel hva han snakker om, så da er vel det informasjonen du trenger Pluggen! Men trenger jeg å senke bilen noe særlig når den får 17 eller 18" felger? Den blir vel en del høyere? Endret 13. juli 2008 av AnaXyd Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Han har helt rett ja Det du må passe på er at du ikke går over/under +/- 5%-grensa på rullediameter Du må også passe på at ikke felgene har helt på trynet innpress i forhold til originalen, der reglene sier 15mm per aksling, noe de ikke er veldig strenge på så lenge det ikke subber borti noe Du kan ha f.eks 205/45-17 eller 225/40-18 Noe mer du lurer på så hjelper jeg deg gjerne med det jeg kan Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 Okay folkens, nå må jeg finne ut hvilken felg jeg skal gå for. Kandidatene er: MOMO Strike & TSW Splitz Hvem er penest? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Må nesten bare ta med det at begge felgene er veldig pene, men Splitz´n er som sagt ikke så vanlig Ellers så kan du kanskje sjekke Nitro Rosso, som leveres av Martin´s Skal finne bilde Sjekk nr. 8 på Martin´s Endret 15. juli 2008 av Pluggen Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 Hmm, Nitro Rosso så litt for spesiell ut for meg egentlig.. Om den hadde vært svart istedet for rød, så kanskje! Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 Da fikk jeg surret sammen noe. Gadd ikke å legge mye tid i det, så det er mye slurving og dårlig kvalitet på arbeidet! Men man ser sånn nogenlunde hvordan det kan se ut med felgene. Here it goes: TSW: MOMO: Ka dokk tror? Fant også en annen felg som jeg likte ganske godt: http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=23215 Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 splitz ser definitivt bedre ut. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 Jepp, er så og si enig med deg der. Mulig bildet bedrar, men Splitz ser mye bedre ut. Har faktisk fått litt sansen for den Spath felgen. Bilde: Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Spitz tvert Den siste kan jeg ikke ordne bra pris på heller, også er det ikke like bra kvalitet som TSW har Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå