Gå til innhold

Maxtor Bacics External desktop hard drive 500gb problemer

Anbefalte innlegg

Hei.Jeg kjøpte meg en 500gb maxtor på elkkjøp i går og får ikkke hardisken til å virke.jeg finner hardisken i bios/boot menyen men ikke i vista står det under andre enheter med gult merke på.Prøvde å oppdatere driverne men da står det velykket men hardisken ligger fremdeles under andre enheter med gult merke.prøvde å avinstalere den og da fikk jeg ingen tilgang.samme med skjermen min under andre enheter ligger det noe som heter generetic monitor,prøvde å oppdatere driverne til den og den fant de men jeg windows sier bare ingen tilgang.har prøvd å bytte mellom alle usb portene mine har i en western digital 500gb eksetern som fungerer helt fin så hvorfor den nye er så vrang skjønner jeg ikke.

Endret av Lightboy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.Jeg kjøpte meg en 500gb maxtor på elkkjøp i går og får ikkke hardisken til å virke.jeg finner hardisken i bios/boot menyen men ikke i vista står det under andre enheter med gult merke på.Prøvde å oppdatere driverne men da står det velykket men hardisken ligger fremdeles under andre enheter med gult merke.prøvde å avinstalere den og da fikk jeg ingen tilgang.samme med skjermen min under andre enheter ligger det noe som heter generetic monitor,prøvde å oppdatere driverne til den og den fant de men jeg windows sier bare ingen tilgang.har prøvd å bytte mellom alle usb portene mine har i en western digital 500gb eksetern som fungerer helt fin så hvorfor den nye er så vrang skjønner jeg ikke.

Prøv den på en annen maskin før du reklamerer på disken,har samme disk som fungerer utmerket.

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Hmm... jeg sliter med akkurat det samme.

Harddisken min er ca. 1 år gammel, men de bør vel ha lengere levetid enn som så?

Kjøpte en Maxtor 500gb Harddisk på El.kjøp, å den har funka helt fint på min stasjonære pc med xp, å min lap top med xp.

Jeg kjøpte meg nylig ny pc på el kjøp, hp, med vista. Harddisken funka de første par ukene, men nå funker ingenting.

Får bare opp et sånn ikon som viser at det er noe feil med disken som skal leses.

Hva er problemet?

Er det vista?

trenger hjelp snarest!

Har 200gb med VIKTIGE dokumenter på denne disken!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...