Uhei Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Heisannn! Jeg lurte på hvilket program som egner seg best til å partisjonere med? Noen som har noen formeninger? takk Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Lage Partisjon: Operativsystemet Manipulering/vedlikehold/etc av Partisjoner : Vil jeg si Paragon Lenke til kommentar
atlef Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 PartedMagic LiveCD er den jeg sverger til. atlef. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Partition Magic har jeg mange gode erfaringer med. Men det gikk jo til Norton for ikke så alt for lenge siden, så det er kanskje grunn til å være skeptisk til det Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Beklager å si det men Partition Magic 8 er utdatert. Støtter bla ikke Vista Partisjoner ordentlig - blir bare tull . Brukte også dette før jeg gikk over til Paragon. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 OK, jeg har ingen Vista-maskiner, så har ikke notert meg slike feil enda. Skal bokmerke meg Paragon da for når jeg kommer til å sette opp en Vista-maskin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå