Gå til innhold

System Volume Information

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg kjører WinXp pro, på maskinen min, og når man installerer xp, så blir denne mappa "System Volume Information" lagt på hver harddisk. Og etter hvert som tiden går så blir bare disse filene større og større. Så detjeg lurte på var...e det ufarlig å slette disse filene...jeg har gjort det med faste mellomrom, men lurer på eventuelle skader jeg kan gjøre på OS'et.

Anyone?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Desse filane er midlertidige swap filer som blir oppretta av windows som gjer at programmer som ikkje blir køyrt så ofte ikkje skal gå heilt i stå. Den beste løysinga vil nok vere å gå inn i registeret å fjerne mappa som ligg under HKEY_CURRENT_USER/Software/Microsoft, slett microsoft fra lista. Ikkje fjern han fra HKEY_LOCAL_MACHINE: Dette er viktig,

ellers kan du gjere stor skade på systemet.

Lykke til!

PS! Du åpnar registereditoren ved å skrive regedit fra start->run. (Du må vere ein bruker med administrator privilegiar)

Lenke til kommentar

Håper ikke du har fulgt Nubi's råd B|Real!! Da sletter du OS!

Mappene bør ikke slettes. Win XP har et restore-system som gjør at du kan gå tilbake til tidligere maskin-status. Mappene inneholder restore-filer. Du kan slå av restore funksjonen(anbefales ikke)å mappene vil forsvinne. Du kan også stille hvor mye ver enkelt mappe skal inneholde ved å gå inn på controlpanel/system/system restore/. Men det er jo bare å stille inn XP til å ikke vis protected OS files for å slippe å se dem da.

[ Denne Melding var redigert av: Sliver på 2002-01-14 06:02 ]

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...