vegjoh Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Hei! Jeg har anskaffet meg nye høyttalere til PC-en, nærmere bestemt Blue Sky EXO, et fantastisk høyttalersett. Jeg har imidlertid bare et integrert Realtek lydkort, og begrensningene i dette ble langt tydeligere med nye høyttalere. Skal derfor installere nytt lydkort. Jeg har liggende et par kandidater som er klare til å ta over stafettpinnen etter Realtek-kortet, nemlig M-Audio Audiophile 24/96 og et ESI Juli@. Problemet er: Jeg vil ha et lydkort som fungerer med Windows sin volumkontroll. Det forenkler livet en del i forhold til "vanlige lydprogrammer", volumkontroll på tastatur, mikrofon i MSN osv... Til musikkproduksjon (bruker selv ESI WaMi Rack 192x) er jeg helt klar for å ha en egen volumkontroll, men ikke på "bruksmaskinen" min. Er det noen mulighet for å få et av disse lydkortene til å fungere med Windows Volumkontroll? (Og jada, jeg kunne bare testet selv, men jeg spør heller først) Mvh Vegard Endret 10. juli 2008 av vegjoh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå